AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hei Jeg har i flere år hatt hvite flekker på overarmene, magen og lårene. Gikk til legen for et par år siden med det og hun sa det var ringorm. På magen og lårene er det kun hvite flekker og ikke røde ringer slik som på armene. Hun anbefalte canesten salve mot dette. Det sluttet jeg med etter en stund da det blir fort dyrt å smøre inn så store deler av kroppen med salve to ganger om dagen. Men for noen uker siden leste jeg at man kan bruke fungoral sjampo og la det være på 5-10 min i dusjen. Dette var litt tidkrevende og kjedelig å stå å fryse i dusjen mens dette virket, så jeg prøvde noe jeg leste et annet sted, blandet det med vann og lot det være på hele dagen, da dette skulle drepe soppen. Gjorde dette i 3 dager og da ble huden min helt "rynkete" på områdene jeg hadde flekkene på armene og mørk brun og huden har sprukket opp. Noen som har opplevd noe slikt og vet hva det kan være? Søsteren min gjorde det samme og det fungerte helt fint for henne. Anonymous poster hash: e7bbe...5fa
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Hørtes rart ut. Både jeg og mine to brødre har brukt fungoral, ble raskt kvitt flekkene da og opplevde ikke slik hud som du. Anonymous poster hash: ba49f...62c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Dette skal du ikke "forske på" på egenhånd! Gå tilbake til legen din og få hjelp, si det du skriver i hi, her. Anonymous poster hash: 98ce9...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå