bølla Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Hun derre Omarosa er faen meg ikke sann. Er hun virkelig såååå dum???? Håper ikke hun kommer i neste serie av dette!!! Ellers vil jeg ønske dere alle en fin helg!!
Jens Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Etter det jeg har hørt har Omarosa fått seg eget talkshow i USA......
MiniMjau Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 ja, jeg synes hu var helt SJUK i går! fatter ikke at hun har kommet igjennom nåløyet til å være med i programmet engang! Hun mangler totalt ansvarsfølelse og skylder på andre så fort hun får sjansen. Dessuten, alle de gangene de ikke fikk tak i henne drev hun å fjaset med scenearbeiderne eller prøvde hatter med Jessica S. hallo!!!!!
Kelsey Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Selvfølgelig kom hun igjennom nåløyet, det er jo sånne folk de vil ha med
Jellyfish Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Skulle jo tro at alle potensielle sjefer i fremtiden ville sky henne som pesten. Kan jo overhodet ikke stole på henne jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå