HappySmile Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Håper noen av dere her kan hjelpe! Har alltid tenkt at jeg har et rundt fjes, men jeg har aldri vært sikker og blir helt forvirret av å lese på nettet. Tegnet vekk det meste av ansiktet mitt pga gjenkjenning, men håper det går fint uansett. Syns nesten det ser lengre ut på bilder enn i speilet men mulig det bare er innbilning Slettet bildet.. Tusen takk for hjelp! Endret 16. juni 2015 av HappySmile
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Helt klart oval. Dette ser mer ut som en rund ansiktsform; Anonymous poster hash: 71535...246
kjøttmeis Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Oval ville jeg sagt. Fin form! Jeg har en blanding mellom firkantet og rund ansiktsform. http://www.idealmagazine.co.uk/wp-content/uploads/2013/07/Face+shapes.png
HappySmile Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2015 Tusen takk alle sammen! Slettet bildet nå, alle sa det samme så følte jeg hadde fått godt nok svar på spørsmålet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå