Gjest minette - ikke innlogget Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243054
Suzy Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Der lærte jeg noe helt nytt i dag også!! :o Store forskjeller jo!
Kelsey Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Blir ikke dette litt som å handle matvarer på bensinstajon? Noe man bare gjør hvis man er helt nødt. H&M o.l er billig på sine ting, men jeg har nå aldri hørt om noen som går dit for å kjøpe O.B.
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 :o Jeg kjøper ofte mer enn klær på H&M jeg..men jeg tror jeg dropper tampongene der neste gang!!
Gjest Cuddly Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Jeg har aldri sett noen andre enn blå O.B til ca 12 kroner. Jeg bruker de gule, og da blir det nesten et fett hvor jeg kjøper dem egentlig. Det sagt; handler alltid O.B og bind på matbutikk.
Champinell Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Blir ikke dette litt som å handle matvarer på bensinstajon? Noe man bare gjør hvis man er helt nødt. H&M o.l er billig på sine ting' date=' men jeg har nå aldri hørt om noen som går dit for å kjøpe O.B.[/quote'] Hvorfor er det så unormalt?
Dru Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Det er vel bare blå O.B. som koster under 20 kroner. Ellers tar Rema 29 kroner for de andre variantene tror jeg. Så alt i alt er det ikke mer enn en femmer det er snakk om. Dermed er de ikke sååå dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå