Gå til innhold

Hvilket skjerf bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å bestemme meg for hvilket skjerf jeg skal velge, og spør derfor om litt råd her. Vet at dette er ganske dyre skjerf, men vil gjerne ha noen få plagg/accesosiarer av god kvalitet samt at det er litt lengde på de, så det er derfor jeg velger disse. Er også evt. åpen for litt rimeligere merker i en "hyggeligere" prisklasse, så rop gjerne ut hvis du vet om en nettside/butikk som selger samme type skjerf :)

1. 

http://norway.hermes.com/la-maison-des-carres/car-twi-bride-de-cour-marine-turquoise-or-70910.html

2. 

http://norway.hermes.com/la-maison-des-carres/car-twi-cavaliers-du-caucase-fuchsia-rose-vif-beige-70956.html

3. 

http://norway.hermes.com/la-maison-des-carres/car-twi-cavaliers-du-caucase-orange-fuchsia-parme-70964.html

(Vet at de to siste skjerfene har samme mønster.)

Anonymous poster hash: 42cbe...428
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 eller 3.

Det som passer best med dine farger.

Skrevet

Syntes det første var finest

AnonymBruker
Skrevet

Kjerringskjerf. Hadde heller kjøpt et kviseskjerf da ass. Bare husk å ha lappen inn.

Anonymous poster hash: b84cb...893

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjerringskjerf. Hadde heller kjøpt et kviseskjerf da ass. Bare husk å ha lappen inn.

Anonymous poster hash: b84cb...893

Var ikke det jeg spurte om. Spurte om hvilket som var finest ;) Og nei, det er ikke alle som er opptatt av å flashe med at de har et dyrt skjerf, så merkelappen skal så langt bort fra øyesyn som det går an!

• Liker 1
Gjest Caress
Skrevet

Nr 2 var finest synes jeg, dersom du kler fargen. ^^

Skrevet

Nr to hadde passet meg best, det var nydelig! Hva slags hudtone og hårfarge har du? Det Kommer jo litt an på hva slags klær du pleier å ha også.

Hvordan bruker man slike skjerf?

Skrevet

Både nr 1 og 2 hadde nydelige farger, så det kommer ann på hvilket du kler best. Jeg ville dratt til butikken og prøvd begge før jeg bestemte meg.

Holzweiler har mange fine silkeskjerf som er litt billigere enn Hermes, de selges blant annet på Høyer.

AnonymBruker
Skrevet

Nr to hadde passet meg best, det var nydelig! Hva slags hudtone og hårfarge har du? Det Kommer jo litt an på hva slags klær du pleier å ha også.

Hvordan bruker man slike skjerf?

Har brunt hår og brune øyne og er lys i huden, nesten akkurat som hun jenta som viser skjerf nr. 2 i linken jeg la med i første post :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg trur eg ville kjøpt det skjerfet du kan bruke til flest antrekk, sjølv om du kan hende eigentleg likar betre eit av dei andre. Eit Hermes-skjerf er så kostbart at skal du kjøpe noko slikt bør det bli brukt mykje, og då er det fint om det passar mange klede. 

AnonymBruker
Skrevet

Et av de to siste (fordi de ligner på et av mine). Velg det som kler deg best 😊

Anonymous poster hash: d9d35...684

AnonymBruker
Skrevet

Mulberry har salg nå. Der får du fine silkesjerf til 900 kr. men nummer 3 var nydelig :)

Anonymous poster hash: eb9f6...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...