Gå til innhold

Kjendiser du mener fortjener mer oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Gjest imperio
Skrevet

Etter å ha vært aktiv i tråden "Noen Kjendiser som de fleste liker, men som du misliker?" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=945943&page=1

Så begynte jeg å tenke på en ting... er det noen kjendiser du synes fortjener mer oppmerksomhet? Noen som har et stort talent, men som blir dyttet bort i et hjørne og får så å si null oppmerksomhet fra Hollywood/Norsk presse? 

Noen JEG mener fortjener høyere kjendisstatus enn Kanye West og Kardashian familien er; 

Dakota Fanning 

Chole Grace Mortez - hun er på vei oppover blant mannfolka, men ikke pressen

Josh Turner - syk stemme, klein sjanger  :fnise:

Robbie Amell - fortjener andre karakterer enn "Hot and dumb high school student"

Og mange flere, men husker ikke navnene akkurat nå 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen, for all del.

Anonymous poster hash: 2e746...91a
Gjest imperio
Skrevet

Etter å ha vært aktiv i tråden "Noen Kjendiser som de fleste liker, men som du misliker?" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=945943&page=1

Så begynte jeg å tenke på en ting... er det noen kjendiser du synes fortjener mer oppmerksomhet? Noen som har et stort talent, men som blir dyttet bort i et hjørne og får så å si null oppmerksomhet fra Hollywood/Norsk presse? 

Noen JEG mener fortjener høyere kjendisstatus enn Kanye West og Kardashian familien er; 

Dakota Fanning 

Chole Grace Mortez - hun er på vei oppover blant mannfolka, men ikke pressen

Josh Turner - syk stemme, klein sjanger  :fnise:

Robbie Amell - fortjener andre karakterer enn "Hot and dumb high school student"

Og mange flere, men husker ikke navnene akkurat nå 

Skrevet

Hmm 

Cate Blanchet 

Diane Kruger

Joaquin Phoenix

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...