Gå til innhold

Hvordan i all verden skal man legge øyenskygge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Arg, nå har jeg prøvd i over to år og bli flink til å legge øyenskygge. Sett utallige YouTube videoer og lest artikler, men får det aldri til..

Noen som har noen insider tips til hvordan man kan få til øyenskygge uten å se ut som man har fått en på trynet? :fnise:

Har både øyenskygger fra MAC og billigere merker, både matte og glitterskygger. Tror jeg er dømt til å aldri få det til haha!

Jeg har litt små "hooded eyes" så det gjør det jo ikke akkurat bedre 😛

Anonymous poster hash: e438a...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Hvis du har hooded eyes, som er kjempesøtt, så ville jeg droppa å sminke globallinjen. Jeg ville gått for en flytende eyeliner og laget en enkel cateye-look. Du trenger ikke så mye sminke, fokuser på vipper, bryn og som sagt en eyeliner (kun på øyelokket). Altså sånn:

8ff0c412980cbf63a03223b2b7de0aa5.jpg

Som du ser har hun også brukt en lys skygge som highligter under øyenbrynene og rett under vippekanten nederst. Enkelt og naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må følge med her. Jeg sliter med det samme selv. Klarer bare å legge basic øyenskygge på. Klarer ikke noe mer enn det og sminke meg som kjendisene, kan jeg bare glemme! Blir stygt uansett hva jeg gjør.

Anonymous poster hash: e79f6...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har hooded eyes, som er kjempesøtt, så ville jeg droppa å sminke globallinjen. Jeg ville gått for en flytende eyeliner og laget en enkel cateye-look. Du trenger ikke så mye sminke, fokuser på vipper, bryn og som sagt en eyeliner (kun på øyelokket). Altså sånn:

8ff0c412980cbf63a03223b2b7de0aa5.jpg

Som du ser har hun også brukt en lys skygge som highligter under øyenbrynene og rett under vippekanten nederst. Enkelt og naturlig.

Huff, nei nei nei. Å sminke globallinjen litt gjør så mye.

Her er et eksempel til festbruk: 

928e7cff730c47a857c3b1bcf9ad0565.jpg

Anonymous poster hash: 1b856...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...