AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Arg, nå har jeg prøvd i over to år og bli flink til å legge øyenskygge. Sett utallige YouTube videoer og lest artikler, men får det aldri til.. Noen som har noen insider tips til hvordan man kan få til øyenskygge uten å se ut som man har fått en på trynet? Har både øyenskygger fra MAC og billigere merker, både matte og glitterskygger. Tror jeg er dømt til å aldri få det til haha! Jeg har litt små "hooded eyes" så det gjør det jo ikke akkurat bedre 😛Anonymous poster hash: e438a...0d3
Gjest Bossa Nova Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Hvis du har hooded eyes, som er kjempesøtt, så ville jeg droppa å sminke globallinjen. Jeg ville gått for en flytende eyeliner og laget en enkel cateye-look. Du trenger ikke så mye sminke, fokuser på vipper, bryn og som sagt en eyeliner (kun på øyelokket). Altså sånn: Som du ser har hun også brukt en lys skygge som highligter under øyenbrynene og rett under vippekanten nederst. Enkelt og naturlig.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Jeg må følge med her. Jeg sliter med det samme selv. Klarer bare å legge basic øyenskygge på. Klarer ikke noe mer enn det og sminke meg som kjendisene, kan jeg bare glemme! Blir stygt uansett hva jeg gjør.Anonymous poster hash: e79f6...959
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Hvis du har hooded eyes, som er kjempesøtt, så ville jeg droppa å sminke globallinjen. Jeg ville gått for en flytende eyeliner og laget en enkel cateye-look. Du trenger ikke så mye sminke, fokuser på vipper, bryn og som sagt en eyeliner (kun på øyelokket). Altså sånn: Som du ser har hun også brukt en lys skygge som highligter under øyenbrynene og rett under vippekanten nederst. Enkelt og naturlig. Huff, nei nei nei. Å sminke globallinjen litt gjør så mye. Her er et eksempel til festbruk: Anonymous poster hash: 1b856...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå