Gå til innhold

Tårekanalen...

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg er fullstending avhengig av svart kajal på våtkanten, men i går ble jeg advart av ei venninne. Hun mente dette kunne være farlig, ødelegge tårekanalen og føre til operasjoner etter hvert :o Uæææ... Hun fortalte at det var noen som hadde operert, og da hadde de funnet masse svart sminke som hadde tetta hele greia. Er dette sant eller? Faen å... Da må jeg vel ha den svarte streken under vippekanten :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om at det er farlig. Hvis tårekanalene skulle tette seg grunnet kajal...ville du nok merket det lenge før det ble dramatisk.

Har selv brukt en grønn strek daglig på våtkanten i maaange år :sminkedokke:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Har aldri hørt om at det er farlig. Hvis tårekanalene skulle tette seg grunnet kajal...ville du nok merket det lenge før det ble dramatisk.

Har selv brukt en grønn strek daglig på våtkanten i maaange år :sminkedokke:

oki... får stole på det du sier da :)

Skrevet

øyeleger advarer mot å bruke kajal på våtkanten, men det har med infeksjonsfare å gjøre. så VELDIG farlig er det neppe, og den historien du fikk servert er nok så absolutt et unntak eller til og med en vandrehistorie. men det kan jo være greit å være klar over at kajal på våtkanten ikke akkurat er å anbefale av medisinske grunner, selv om det ikke er nødvendig å overdrive faren heller.

og så får det jo øynene dine til å se mindre ut da, men det er jo bare en estetisk greie.

Gjest Anonymous
Skrevet
og så får det jo øynene dine til å se mindre ut da, men det er jo bare en estetisk greie.

Ja, det sier alle :D men jeg har så store, runde øyne skjønner du at jeg kler faktisk mye bedre sånn strek på våtkanten. jeg prøvde hvit på våtkanten og svart strek langs vippekanten en gang og da så jeg gæren ut :ler:

Men jeg kan kanskje bare fortsette med streken min da... :)

Gjest LILLEULV!!
Skrevet

Ja, det sier alle :D men jeg har så store, runde øyne skjønner du at jeg kler faktisk mye bedre sånn strek på våtkanten. jeg prøvde hvit på våtkanten og svart strek langs vippekanten en gang og da så jeg gæren ut :ler:

Men jeg kan kanskje bare fortsette med streken min da... :)

oj oj det var meg som ikke var pålogga :)

Skrevet

he he. jeg lurte på om jeg skulle ta med en linje om at 'med mindre du har veldig store øyne og det ikke er noe problem' eller noe i den dur...

bare fortsett med streken din du.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...