AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har daten en nå en liten stund. Har truffet hverandre ca. 7 ganger, og har sovet hos hverandre etter den tredje daten. Han har invitert meg med på en "mini-ferie" til sørlandet nå, og jeg tror jeg vil takke ja til det Han snakker om fremtiden, type "ja, det må finne på en dag" eller "ja, du må få møtt kompisen min snart" ol. Jeg oppfatter jo dette som om han er interessert, men når er det egentlig normalt å bli sammen? Han har sagt at han ikke vil stresse/forhaste seg, og vil ta det rolig. Men han virker ikke som en type som plutselig vil droppe meg uten å si i fra om hvorfor. Dette snakket vi om på 4 daten tror jeg, så når er det naturlig å ta det opp igjen? Altså spørre han hva han tenker videre ol.? Er det passende å ta opp på turen vi skal på? Eller vil det kanskje bli dumt dersom han har ombestemt seg og vi er "stuck" noen dager sammen? Det er ikke slik at jeg MÅ bli sammen med han fortest mulig, men jeg har liksom litt lyst å vite hvor vi står. I tillegg har jeg lyst å vite, når den tid kommer, om vi ER sammen eller ikke. Mange blir jo bare "sammen" uten at den ene spør. Så ja, når ble dere sammen? Kjente dere hverandre fra før? Nettdating? Anonymous poster hash: 59b39...a6e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 1 mnd. Møttes på tinder, noe som er litt flaut og en hemmelighet. Anonymous poster hash: b28c2...647
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Tinder. Datet siden før jul, fortsatt ikke kjærester. Anonymous poster hash: 93d6b...2fd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Tinder. Datet i 3-4 mnd før vi tok det opp. Da hadde vi vært på noen helgeturer sammen. Temaet kom opp siden vi har barn og vanskelig for å treffes i "hemmelighet". Anonymous poster hash: c4f67...fe8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Litt forskjellig.. En gang tok det 6 mnd, en gang tok det 1 mnd. Varierer. Anonymous poster hash: 44759...25d
breiflabb Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Tinder, møtt hverandre siden desember, venter fremdeles på et mirakel
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 1 gang: 4 mnd. 2 gang: 3 uker. 3 gang: 8 mnd (!). Mao ganske sprikende i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: cfbc2...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå