AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Settet pris på tilbakemeldinger Anonymous poster hash: ee581...c72
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Aldri hørt om selvbruningskrem som gravide ikke kan bruke? Anonymous poster hash: e41c2...a98
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Aldri hørt om selvbruningskrem som gravide ikke kan bruke? Anonymous poster hash: e41c2...a98 Det er nokså velkjent at gravide ikke skal bruke det pga manglende forskning på hvordan virkestoffet reagerer på foster. Jeg leste et svar fra et hudlege ang dette som frarådet alle typer siden virkestoffet er det samme uansett krem.Anonymous poster hash: cf5c1...bf6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Det er nokså velkjent at gravide ikke skal bruke det pga manglende forskning på hvordan virkestoffet reagerer på foster. Jeg leste et svar fra et hudlege ang dette som frarådet alle typer siden virkestoffet er det samme uansett krem.Anonymous poster hash: cf5c1...bf6 Oi, aldri hørt, godt jeg ikke brukte det. Får prøve å slikke litt sol da, TS Anonymous poster hash: e41c2...a98
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Virkestoffet er naturlig. Når du skjærer et eple i to blir det brunt pga oksidasjon. Det er det samme prinsippet med selvbruning. Man påfører et stoff som oksyderer på huden og blir brunt. Dette fester seg kun til de døde hudcellene på kroppen og kan lett skrubbes bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå