Gjest ugg Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 sitter å funderer litt, lurer på om vi har gått over streken, men klarer ikke finne ut av det på egen hånd... Det har seg slik at jeg har en terapaut, som har hjelpe meg mye, men jeg sitter etter endt behandlig med mange rare spørsmål.. feks hva er normalt å fortelle pasientene sine? er det ok å ha mye kontakt ellers, i den forstand at man snakke om "jobb-relaterte" ting via mail osv.. evt flere ganger om dagen innimellom,(føler at det har blitt brukt somen unnskyldning for å ha kontakt..) "tilfeldig" møtes på fritids aktiviteter (man vet at den andre er der - og at det er kanskje noe av grunnen til at en er der) og rett og slett flørting - slik at forholdet til slutt blir at èn blir så frustrert (muligens av lyst på hverandre) at en ikke klarer å kommunisere rett - rett og slett fordi èn har for mange spørsmål og følelser til at dette kan funke - :-? eller kanskje det bare er meg :-?
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 For å være helt ærlig hørtes dette skummelt ut. Ville ikke brukt denne terapeuten, når man går til en terapeut bør man kunne stole på at terapeuten ikke utnytter situasjonen. Veldig lite profesjonelt spør du meg.
Suzy Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Forholdet mellom terapeut og pasient bør vel ikke gå ut over rent profesjonell kontakt. Kutt ut om du føler det går over streken.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 problemet er at jeg ikke vet om, som sagt, det bare er meg, eller om det faktisk er oss begge.. jeg VET han oppsøkte visse steder etter at jeg fortalte at jeg var der.. men kun det føler jeg kan bli litt innbilskt igjen...
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Forholdet mellom terapeut og pasient bør vel ikke gå ut over rent profesjonell kontakt. Kutt ut om du føler det går over streken. Her sitter terapauten med ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå