Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gjennom noen samlivsbrudd og hatt mine runder med kjærlighetssorg. Når jeg er i disse periodene drømmer jeg om å lage noe ut av disse erfaringene, altså en bok om kjærlighetssorg. Vet det finnes noen fra før, bl.a. "førstehjelp for et knust hjerte". Sissel Gran har vel også noen.

Men er dette en dum tanke og veldig uoppnåelig? Vet det er hardt arbeid, men det hadde vært så artig! Vet ikke helt konkret hva jeg kunne tenke meg å skrive om. Kanskje en slags guide om hvordan man kan komme seg gjennom det eller samle opp andres mennesker erfaringer og hvordan de kom seg videre.

Hva kunne du tenkt deg å lest om hvis du hadde kjærlighetssorg?

Tar gjerne imot tips og kommentarer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Kanskje en slags guide om hvordan man kan komme seg gjennom det eller samle opp andres mennesker erfaringer og hvordan de kom seg videre.

Høres ut som en kjempegod ide. Du kan skrive så mange kjærlighetsbøker du vil du, uten at andre trenger å bry seg :) Hvis dette er noe du brenner for, og har masse materiale til, så syns jeg du skal gå for det.

Kjærlighetssorg er et evig aktuelt tema, tenk på alle sangene som er skrevet om nettopp dette.

Skrevet

Tusen takk! :) Ja, det er jo et tema som aldri dør ut. Det er jo alltid noen som har blitt såret eller har såret noen.

Hadde vært litt artig å gjort en annen vri på det. Noen ideer?

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt kjærlighetssorg kunne jeg kanskje tenke mer gå lese om andres erfaringer, hvor man virkelig går i dybden av følelser, kanskje forskjellige "steg" og ikke mist tips. Kanskje prøve en litt humoristisk stil, så man kan le litt midt oppi all denne sorgen? Kjærlighetssorg går ihvertfall aldri av "moten", så det kan jo til og med slå an skikkelig  :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...