Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje jeg burde si: BHkrise!

Jeg har kjøpt en nydelig kjole som er veldig åpen i ryggen som jeg skal bruke til en stor anledning om en mnd. Siden den er så lav i ryggen har jeg kjøpt en stropp som går rundt magen for å trekke ned BHen - men den kommer for høyt! I tillegg er utringningen bak så bred at stroppene vises på siden av ryggen.

Hva søren gjør jeg nå?? Jeg bruker 75G, og en liten klistrepå-BH er bare ikke et alternativ. :(

Er det noen som vet om BHer med silikonfester i ryggen? Eller noe annet som kan funke? Nå er jeg helt fortvila, altså.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med gjennomsiktige gummistropper?

Anonymous poster hash: cfc30...66c
Skrevet

Har du et bilde av kjolen eller noe sånt? Hvor langt ned på ryggen går utringningen? Hvordan ser kjolen ut foran, er den utringet der også?

Gjest Caress
Skrevet

Ha en pen/nøytral bh og drit nå i om den vises. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha en pen/nøytral bh og drit nå i om den vises.

Det er ufattelig stygt når BH'en vises. Å "drite i det" er sånt man gjør når man er 13 og er stolt over å vise frem at man bruker BH, ikke når man er voksen, nogenlunde classy og skal ha på seg penkjole...

Anonymous poster hash: 12567...d33

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Med så svære brød ville jeg valgt noe man kan bruke bh under. Du kan jo ha utringning selv om den ikke går ned til rævva. Sorry, er ikke meningen å være frekk. Selv bruker jeg 60F, så myyye mindre puppe enn deg, men jeg syns jeg har for store pupper til å ikke bruke bh under en kjole. Ihvertfall i formell anledning. De henger ikke, men jeg syns det er tacky og gå uten når de er såpass store. Enda mine er små i forhold til dine. Så finn en annen kjole eller bruk bh med gjennomsiktige stropper. Eller sleng en bolero over selv om jeg skjønner om det ikke er fristende, for bolero er ikke så fint.

Anonymous poster hash: 1e37e...394

• Liker 3
Skrevet

Det er nok ikke et alternativ å hverken gå uten BH eller bytte kjole - til det var den ALT for dyr. Jeg har funnet en del alternative BHer med silikonrygg, men dessverre ingen i min størrelse. Hadde håpet at noen her kanskje visste om noe.

Har noen med litt større byste prøvd tape-BH? Litt skeptisk til at det kommer til å sitte på plass, men det er kanskje verd et forsøk. Om ikke annet så er kanskje gaffa et alternativ...

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke et alternativ å hverken gå uten BH eller bytte kjole - til det var den ALT for dyr. Jeg har funnet en del alternative BHer med silikonrygg, men dessverre ingen i min størrelse. Hadde håpet at noen her kanskje visste om noe.

Har noen med litt større byste prøvd tape-BH? Litt skeptisk til at det kommer til å sitte på plass, men det er kanskje verd et forsøk. Om ikke annet så er kanskje gaffa et alternativ...

Men hvorfor kjøpte du den egentlig? Jeg mener ikke å være frekk, men jeg undres litt. 

Anonymous poster hash: 5f5b4...6cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor kjøpte du den egentlig? Jeg mener ikke å være frekk, men jeg undres litt.

Anonymous poster hash: 5f5b4...6cc

Hold nå kjeft og kom heller med hjelp istedenfor å være en meggete heks. Makan!

Anonymous poster hash: 0ba64...db7

• Liker 4
Gjest Lalalala59
Skrevet

Hva med gjennomsiktige gummistropper? Anonymous poster hash: cfc30...66c

Gjennomsiktige gummistropper er aldri gjennomsiktige. Faktisk verre enn å bruke vanlig bh.

Det er faktisk slik at når en når en viss bh-størrelse så er det ikke alle kjoler man kan bruke, nettopp fordi man må ha bh under.

AnonymBruker
Skrevet

Hold nå kjeft og kom heller med hjelp istedenfor å være en meggete heks. Makan!Anonymous poster hash: 0ba64...db7

Oj.... Lurer på hvem som er mest meggete her jeg :ler:...

Anonymous poster hash: 9bb78...696

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oj.... Lurer på hvem som er mest meggete her jeg :ler:...

Nei, men TS spør om hjelp. Hun spør ikke om å bli dømt av deg fordi hun har valgt en kjole med lav rygg og at hun har svære brød. Ta deg sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men TS spør om hjelp. Hun spør ikke om å bli dømt av deg fordi hun har valgt en kjole med lav rygg og at hun har svære brød. Ta deg sammen.Anonymous poster hash: 0ba64...db7

Nå var det ikke meg du svarte, jeg bare reagerte på den ufine måten du svarte vedkommende på. Syns det er unødvendig å glefse på den måten.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå var det ikke meg du svarte, jeg bare reagerte på den ufine måten du svarte vedkommende på. Syns det er unødvendig å glefse på den måten.

Det som er unødvendig er å komme med dritt til TS.

AnonymBruker
Skrevet

Det som er unødvendig er å komme med dritt til TS. Anonymous poster hash: 0ba64...db7

Syns faktisk det var et helt legitimt spørsmål. Man må jo kjøpe klær som passer til den kroppen man har.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns faktisk det var et helt legitimt spørsmål. Man må jo kjøpe klær som passer til den kroppen man har.

Er du helt blåst? Hun kjøpte jo noe som passet trodde hun. Nå må hun prøve det beste hun kan med det som det er mulig å få tak i. Hun trenger ikke sånne selvgode kvinner som sitter og dømmer størrelsen på puppa hennes. Hun vet nok selv om kjolen ser bra ut eller ikke.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...