Gå til innhold

Skal bake muffins til torsdag, bake i dag og fryse ned?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tid i morgen og torsdag er det lite med tid, må det gjøre på torsdag?

Anonymous poster hash: a5406...1a5

Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Du kan lage ferdig røra i dag, sette den kaldt, og når torsdag kommer, heller du den bare i muffinsformene og steker de ferdig.

Gjest Ennasus
Skrevet

Hvilken setting skal de serveres? Skal du ha gjester og servere, eller ta med deg til avslutning ol?

Hvis du skal servere hjemme hos deg (eller et annet sted hvor du kan steke de opp) ville jeg forlaget røra idag og stekt opp muffinsene på torsdag (nybakt er oftest best..)

Ellers går det helt fint an å fryse også. Personlig ville jeg da nytt de halvtint, da er de farlig gode :P

Kanskje litt sent svar men..Håper det ordner seg :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker under en halvtime på å lage et brett med 20-25 muffins, det er inkludert steking og oppvask. Kan ikke skjønne hva som er så big deal med å mekke sammen noen muffins i full fart... Det kan du omså gjøre samtidig som du lager middag eller hiver i deg middagen. En kake som krever kremer og oynt derimot kan jeg forstå, men muffins??

Anonymous poster hash: 7bba4...677

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker under en halvtime på å lage et brett med 20-25 muffins, det er inkludert steking og oppvask. Kan ikke skjønne hva som er så big deal med å mekke sammen noen muffins i full fart... Det kan du omså gjøre samtidig som du lager middag eller hiver i deg middagen. En kake som krever kremer og oynt derimot kan jeg forstå, men muffins??Anonymous poster hash: 7bba4...677

Mannen min er nyoperert så jeg er alene om å passe to barn. Var ikke hjemme i dag og i morgen er jeg hjemme en time før gjestene kommer. Har en baby på snart et år og en 5 åring som er supert gira! Så skal jo muffinsene pyntes og no småting må bli gjort i resten av huset...

Anonymous poster hash: a5406...1a5

Skrevet

Jeg har flere ganger stekt muffins og puttet i fryseren.

Pynter de når de er tint, smaker helt supert! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg baka miffins i forrige uke, frøs de ned samme dagen. Tok de opp kvelden før de skulle serveres tirsdag og pyntet de på morgenen neste dag. Gikk fint det.

Anonymous poster hash: ccf5e...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...