lillo Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Jeg skal være kort og konsis. Jeg går på p-piller (Loette), men har blitt gravid mens jeg har gått på de 2 ganger før (begge ente i spontanabort). Når jeg var ferdig med pillebrettet mitt på tirsdag forrige uke og gikk over på sukkerpiller har jeg i stedet for mensen hatt brunt utflod i 4 dager, før det stoppet (pleier å få mensen to dager ut i sukkerpillene). Når jeg strekker meg har jeg også vondt i magen rett over skambeinet. Etter litt googling fikk jeg intrykk av at det kunne være tegn på graviditet. Tok en test i dag (6 dager etter siste p-pille) som slo ut negativt. Kan jeg fortsatt være gravid? (Edit: Beklager, så nå at denne havnet i feil kategori, men skjønner ikke hvordan jeg flytter den) Endret 16. juni 2015 av lillo
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Og hvordan skal vi på KG vite om du er gravid? Skjønner meg ikke på noen av dere. Gå til lege om du tror du er gravid. Herregud, så jævlig tåpelig alle disse "er jeg gravid trådene" begynner å bli. Anonymous poster hash: e9edc...170 2
lillo Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2015 Og hvordan skal vi på KG vite om du er gravid? Skjønner meg ikke på noen av dere. Gå til lege om du tror du er gravid. Herregud, så jævlig tåpelig alle disse "er jeg gravid trådene" begynner å bli. Anonymous poster hash: e9edc...170 Spørsmålet er helt enkelt om det er mulig å være gravid til tross for negativ test (merk ordet "kan"). Ikke om jeg faktisk ER gravid. Hvis du syns det er så dumt spørsmål forstår jeg ikke hvorfor du bruker tid på å svare på det. Håper du får en fin dag
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Spørsmålet er helt enkelt om det er mulig å være gravid til tross for negativ test (merk ordet "kan"). Ikke om jeg faktisk ER gravid. Hvis du syns det er så dumt spørsmål forstår jeg ikke hvorfor du bruker tid på å svare på det. Håper du får en fin dag Graviditetstester tar jo aldri feil. Det sier seg selv, doh. JA DU KAN VÆRE GRAVID SELVOM TESTEN VISER NEGATIV! Jeg synes det er irriterende at man spør KG om man kan være gravid. Fasiten er enkel, har du spredd beina for ett mannemenneske, ja da kan du være gravid. Not rocket science. Anonymous poster hash: e9edc...170 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Spørsmålet er helt enkelt om det er mulig å være gravid til tross for negativ test (merk ordet "kan"). Ikke om jeg faktisk ER gravid. Hvis du syns det er så dumt spørsmål forstår jeg ikke hvorfor du bruker tid på å svare på det. Håper du får en fin dag Ja, det kan være mulig å være gravid med negativ test, antageligvis fordi du har testet for tidlig. Test igjen om noen dager. 12-14 dager etter eggløsning vil en test mest sannsynlig være positiv. I ditt tilfelle vet du ikke når eggløsning var, så du må nesten bare teste med jevne mellomrom i en 14 dagers tid før du kan utelukke/bekrefte graviditet. Anonymous poster hash: f519b...110 1
lillo Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2015 Ja, det kan være mulig å være gravid med negativ test, antageligvis fordi du har testet for tidlig. Test igjen om noen dager. 12-14 dager etter eggløsning vil en test mest sannsynlig være positiv. I ditt tilfelle vet du ikke når eggløsning var, så du må nesten bare teste med jevne mellomrom i en 14 dagers tid før du kan utelukke/bekrefte graviditet. Anonymous poster hash: f519b...110 Takk for konstruktivt og nyttig svar
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Graviditetstester tar jo aldri feil. Det sier seg selv, doh. JA DU KAN VÆRE GRAVID SELVOM TESTEN VISER NEGATIV! Jeg synes det er irriterende at man spør KG om man kan være gravid. Fasiten er enkel, har du spredd beina for ett mannemenneske, ja da kan du være gravid. Not rocket science. Anonymous poster hash: e9edc...170 Har du glemt å ta medisinene i dag?Anonymous poster hash: bc943...640
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Har du glemt å ta medisinene i dag?Anonymous poster hash: bc943...640 Hvilke medisiner? Anonymous poster hash: e9edc...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå