Gå til innhold

Like Gratulerer med dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om den nye trenden? Skrive "Gratulerer med dagen!" på wallen til folk som har bursdag, og så trykker bursdagsbarnet "like". Før sendte vi kort. Tidene forandrer seg :P

Anonymous poster hash: f981b...a48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den trenden er jo noen år gammel. Du får heller begynne å sende kort igjen du. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om den nye trenden? Skrive "Gratulerer med dagen!" på wallen til folk som har bursdag, og så trykker bursdagsbarnet "like". Før sendte vi kort. Tidene forandrer seg :P

Dette har jeg da gjort i flere år. Ikke noe nytt her. Til nær familie og venner ringer jeg eller sender sms i tillegg. Eller skriver en pm.

Anonymous poster hash: bf846...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Flere tiår? Facebook hadde folk ikke for ti år siden. Og nå skriver mange GMD i stedet for Gratulerer med dagen.

Skrevet

Jeg skriver "personlig" takk til alle, men skjønner godt de som bare trykker liker og. Er jo mange som har veldig mange på face, og jeg merker jo at en simpel "gratulerer med dagen" fra noen jeg ikke har sett eller hatt kontakt med på mange år ikke veier veldig tungt. De hadde neppe sendt meg kort, liksom. Så legger ikke sjela mi i å besvare de, akkurat

• Liker 1
Skrevet

Flere tiår? Facebook hadde folk ikke for ti år siden. Og nå skriver mange GMD i stedet for Gratulerer med dagen.

Ingen har sagt noe om flere tiår? Hvis noen skriver GMD, svarer jeg T  :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mange. De som faktisk skriver GMD (og det ikke er humoristisk ment) kan egentlig bare la være å skrive i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: f70ee...a97

Gjest Badebuksa
Skrevet

En uting. Stenger facebook slike dager.

Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Syns det er helt greit. Hadde jeg ikke hatt facebook, så ville jeg uansett ikke sendt kort. Da ville jeg sannsynligvis kun gratulert nærmeste familie og venner over telefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...