Gå til innhold

Hvem blokker og unfriender du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvem blokker og unfriender du? Hva skal til for at du blokker/unfriender noen?

Anonymous poster hash: 59eb3...396
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg ikke snakker med en person i det hele tatt eller har noen relasjon til vedkommende unfriender jeg. Jeg har gjort det med flere gamle venner fra barneskolen og ungomsskolen som jeg mest sannsynlig aldri kommer til å snakke med igjen eller hilser når jeg ser dem. Jeg har også unfriendet noen som var ganske stygge mot meg/alle/generelt på ungdomsskolen. Tre av de har sendt meg ny venneforespørsel. Pinlig. Da bare ignorerer jeg slik at de ikke kan sende meg en ny en. 

Jeg blokkerer sjeldent. Dette er mennesker som er plagsomme eller som jeg ikke vil ha i livet mitt. 

Anonymous poster hash: 79ca1...4f9
Skrevet

Sletter de jeg ikke har kontakt med og som jeg ikke kommer til å ha kontakt med i fremtiden. 

Gjest Vireo
Skrevet

Blokkert eksen min og alle hans kompiser, med god grunn. Sletter svært få, de fleste jeg har på listen min har jeg god kontakt med.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Alle jeg ikke liker eller som jeg bærer nag til. Er enkelte jeg ikke har "unfrienda" som du så fint kaller det, som jeg burde "unfrienda" fordi de er noen idioter. Det skal egentlig ikke så veldig mye til, det holder med en patetisk ytring, posting av noe perverst eller bare at jeg egentlig ikke er venn med vedkommende og ikke føler at det er "noe vits i å være venn med personen på facebook". Er noen jeg har sletta som er dritsnille og flotte mennesker, men som jeg aldri har kontakt med. Gidder ikke sånn "vi er venner bare fordi".

Gjest Margit Spat
Skrevet

Har aldri blokkert noen, men jeg har slettet noen få "venner". De jeg har slettet er typisk personer som jeg aldri har noe med å gjøre, som jeg har kjent såvidt en gang for lenge siden og som har ekstremt slitsomme statusoppdateringer av den selvmedlidende typen. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk jeg ikke hadde stoppet opp og snakket med om jeg møtte de på gata.

Blokkerer ingen.

Anonymous poster hash: 11544...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...