Gå til innhold

Vil Merker som Guess, Lei, xoxo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil Merker som Guess, Lei, xoxo og div. andre Amerikanske merker ta av her i Norge?

Guess er jo fortsatt helt luft for mange nordmenn..mens resten av verden er ganske kjent med det..fant det både i Dubai når jegf var der..i Usa for 4 år siden..og i Usa nå i sommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en del klær fra Guess. Man får f.eks kjøpt de på Evanaki i Bogstadveien i Oslo. En av mine favorittbutikker. :)

Skrevet

Guess ja... *sukker* jeg hadde verdens fineste 80-tallsgenser fra Guess.. Kjøpte den da jeg var i USA og her i landet var det ingen som hadde maken :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Hmmm. Jeg har en ny, fin Guess topp. Visste faktisk ikke at det var et kjent merke, men den var dyr. Kjøpte den i Norge på Envy.

Gjest Anonymous
Skrevet

I Stavanger finnes det i alle fall på Geddon -jeg kjøpte nylig en lekker skjortebluse og genser

Gjest Anonymous
Skrevet

Så bra! Var ikke klar over at Guess fantes i Norge..

Har kjøpt MASSE MASSE Klær fra guess i usa..topper, miniskjørt..+++...

Men skulle ønske vi hadde flere am. merker..og større utvalg..

Skrevet

Har mye klær fra guess og to par jeans og et skjørt fra LEI.. Handler når jeg er i usa og bestiller på nett. Tror ikke jeg har sett noen av merkene i salg her.

Skrevet
Så bra! Var ikke klar over at Guess fantes i Norge..  

Har kjøpt MASSE MASSE Klær fra guess i usa..topper, miniskjørt..+++...  

Men skulle ønske vi hadde flere am. merker..og større utvalg..

Dette var da meg... :oops:

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Hvor mye koster Guess klær i Norge? Som gjennomsnitt for en bukse, genser eller topp? Har aldri shoppet på bogstad veien, men har skjønt at de har masse fint der. Men skal til London om to uker. Har de Guess klær der?

Skrevet
Hvor mye koster Guess klær i Norge? Som gjennomsnitt for en bukse, genser eller topp? Har aldri shoppet på bogstad veien, men har skjønt at de har masse fint der.?

Guess finnes også på Ambiente på CC Vest. Jeans koster ca 1800. Topper fra 5-600 og oppover. Har ikke lagt merke til genserpriser her i Norge. Guess har også masse lekre vesker!

Jeg har også digget Guess noen år, og har handlet både i Italia og Frankrike. Det var relativt dyrt der også, ca samme prisnivå som CK, såvidt jeg husker.

Jeg har også handlet på nett fra USA, og det var endel rimeligere. Desverre bommet jeg på størrelse et par ganger (større i størrelse enn jeg trodde), så nå handler jeg ikke før jeg har prøvd først.

Skrevet

Har masse guess klær nå!

Og ikke minst vesker! Aner ikke om priser i Norge..men ligger sikkert rundt detnivået..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...