Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hatt en SA for litt over to uker siden. For noen dager siden så begynnte mensenmurringene å komme tilbake og har vondt i hodet omtrent hver dag.. Jeg har også hatt brunlig utflod en gang på papiret. Jeg og typen har hatt samleie regelmessig og ubeskyttet fra dagen jeg sluttet å blø (1 juni). Igår fikk jeg en svak positiv test (sånn som de ser ut helt på dagen. Jeg har en test liggende og har ikke tisset idag enda. Er det lurt å ta en til test idag morres?

Anonymous poster hash: a10da...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig testen fremdeles er positiv etter SA? Trodde det var vanlig å ta HCG prøve hos legen først for å se at det ikke "henger" igjen etter sist graviditet. Får håpe på det beste for deg 😊 tvi tvi

AnonymBruker
Skrevet

Mulig testen fremdeles er positiv etter SA? Trodde det var vanlig å ta HCG prøve hos legen først for å se at det ikke "henger" igjen etter sist graviditet. Får håpe på det beste for deg tvi tvi

Takk takk :) som legen sa, så var alt ute og lukket, og hun så også at jeg hadde EL om ca 1 uke etter ul (1 juni).. Moe hun kunne se på eggestokkene visst nok. Jeg var i uke 7, og synes det da er rart at testen er positiv..

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt ny test? :)

Anonymous poster hash: 142e9...1ec
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt ny test? :)Anonymous poster hash: 142e9...1ec

Jepp den var negativ.. Men har mensenmurringer og en forferdelig opplåst mage.. Og mye fortere sliten.. Lurer fælt på hva dette kan være.mmen jeg har ikke tatt ny test etter forrige negativ. Det var nok vel litt tidlig til å få positiv uansett ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...