AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hvorfor har kvinner her ett behov for hets, trakassering og drittslenging mot kvinner som liker å vise kroppen sin?Anonymous poster hash: 0489d...66f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Hets er selvsagt aldri greit. Derimot, hvis noen oppretter hauger av tråder med det formål å vise frem kroppen sin, og man nærmest ikke kan åpne en generell tråd om enkelte emner uten å få servert bilder av visse brukere med det resultat at hele tråden plutselig handler om vedkommende, så skjønner jeg at en del brukere blir leie. Og sånn rent bortsett fra ren hets, så mener jeg faktisk at det er en del offerrolle involvert også. Både fra brukerne det gjelder, og fanklubben deres. Dette har forresten ingenting og gjøre med frisinnethet. Anonymous poster hash: b8aed...388 4
Gjest Hofmann Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Hets er bets, ingen protets. Endret 16. juni 2015 av Veslefrikk
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 De får gjøre som de vil. Det som plager meg er når noen sier IKKE SE PÅ PUPPENE MINE. hallo jeg ser ikke noe annet på det jævla bildet ditt. Det er tydeligvis DET du vil vise frem. så Vis du vil vise kroppen,okei men stå for det. ikke prøv å lat som du er opptatt av at man skal se noe annet på det bildet. Anonymous poster hash: 14bcc...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Hvorfor har kvinner her ett behov for hets, trakassering og drittslenging mot kvinner som liker å vise kroppen sin?Anonymous poster hash: 0489d...66f KG er et diskusjonsforum, ikke nakenprat.no. Mange prøver å forklare det for visse brukere men de gidder ikke å ta det til seg. Anonymous poster hash: 17332...227 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Det foregår hetsing av de som mener at åpen amming er greit også. Makan til hets er det lenge siden jeg har lest.Anonymous poster hash: 696ee...420
Gorgonzola Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hvorfor har kvinner her ett behov for hets, trakassering og drittslenging mot kvinner som liker å vise kroppen sin?Anonymous poster hash: 0489d...66f Hallo! "Alle" vet jo at kvinners primærkapital er utseende. Og det konkurreres må vite. Selvsagt vil kvinner som, i kraft av å flashe sin primærkapital (utseende), bli utsatt for motsvar (hets) av de øvrige forsmådde i (hønse?)flokken. Wake up! Ingen grunn til å kimse av biologien, selv ikke i verdens mest (grøss) likestilte eller (hurra) rikeste land Endret 17. juni 2015 av Gorgonzola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå