Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo prøve en kopp varm melk med honning?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ofte trett helt til jeg får pusset tennene mine, men når det er gjort, blir jeg lys våken!

..til min samboers store fortvilelse, så har jeg mark i rompa når jeg ikke får sove, og ligger og småsynger, slår rytmisk både her og der osv.... Men han elsker meg, og syns innerst inne at det er litt sjarmerende!

Men jeg har en metode som skal være veldig effektiv for å få sove. Det er en pusteøvelse som er ganske "vond", men det virker ganske fort;

En puster inn, ut, inn og ut...

På den siste ut'en, puster en ORDENTLIG ut, tømmer lungene helt, så holder man opp med pustinga til en har telt rolig til 20 (eller til en føler på seg at "nå er det nok"), så puster man inn, ut, inn, ut... Og på ut'en,- ja det samme igjen! Til slutt sovner man...

Lærte dette av en krisepsykolog som var på besøk i en sorggruppe jeg en gang var i!

Skrevet

Ifølge typen min hjelper det å begynne på 101 og telle seg 3 og 3 nedover. (Jeg har forsøkt, men det hjalp ikke på meg, da. Jeg ringte typen midt på natten og sa fra da - at metoden hans ikke funka :ler: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...