AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Har hatt en del kontakt med en jeg kjenner. Plutselig begynte han å ta mye kontakt og si/gjøre ting når vi møttes (øyekontakt, kiling osv) som jeg oppfattet som flørt. Nå tror jeg ikke noen av oss ønsker noe seriøst, men flørten tok litt av. Helt frem til vi møttes på byen med andre venner. Kvelden var hyggelig, men det skjedde ikke noe mer. Etter dette har han vært helt avskrudd. Jeg lurer på hva jeg ikke har fått med seg. Det har gått fra masse flørt til nærmest null kontakt nesten som å slå av en bryter. Var det rart at det ikke skjedde noe på byen?Anonymous poster hash: 0ed83...322
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Eller kanskje han fant ut at du ikke var så interessant allikevel? Menn kan endre oppfatning og lyst på sekundet... Anonymous poster hash: 798f6...92c
Gjest krokodillen Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 om du ikek var ute etter noe seriøst i utgangspunktet så har det vel lite å si at han blåste det av
Gjest krokodillen Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Eller kanskje han fant ut at du ikke var så interessant allikevel? Menn kan endre oppfatning og lyst på sekundet... Anonymous poster hash: 798f6...92c det kan vi kvinner også gjøre. den ene dagen kan jeg være litt interessert, neste dag ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå