Gå til innhold

Hva gjør dere når dere er forbannet?

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Tenkte å gå meg en tur, men det er jo midt på natta. Kanskje ikke så lurt. Har ingenting å slå på heller, og skal ikke vekke samboeren min med skriking, selv om jeg evt kan gjøre det i en pute så høres det vel. 

Hva gjør dere? ARGH, Må få det ut, ellers får jeg ikke sove. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det samboer du er sint på? Skjønner godt at du ikke vil traske rundt midt på natta, selv om det pleier å hjelpe på sånt. 
Hvis jeg ikke vil lage bråk, så hjelper det å krølle sammen en neve papir kjempehardt og kyle det i veggen :P Da får du både ut litt krutt, og det lager ikke lyd. Men det hjelper mest hvis du kan rope litt samtidig.

Skrevet

Jeg pleier å høre på typiske "fuck the world" sanger så høyt som mulig, pleier å hjelpe! (Høretelefoner hvis du er redd for å vekke samboeren)

Gjest Sukkerbit
Skrevet

er det samboer du er sint på? Skjønner godt at du ikke vil traske rundt midt på natta, selv om det pleier å hjelpe på sånt. 

Hvis jeg ikke vil lage bråk, så hjelper det å krølle sammen en neve papir kjempehardt og kyle det i veggen :P Da får du både ut litt krutt, og det lager ikke lyd. Men det hjelper mest hvis du kan rope litt samtidig.

Haha, nei, er ikke sint på han stakkars! Er sint fordi jeg har rotet bort en dyr krem jeg så sårt trenger nå, og er skikkelig forbanna for at jeg ikke finner den noe sted. Skal lete i søpla i morgen, men ja. Jeg klemte så hardt jeg kunne i en pute nå. Det funka litt! 

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Jeg pleier å høre på typiske "fuck the world" sanger så høyt som mulig, pleier å hjelpe! (Høretelefoner hvis du er redd for å vekke samboeren)

Fantastisk tips! Will do! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...