Gå til innhold

Hjelp, jeg er nazist. Kan jeg kureres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har nettopp gått opp for meg at jeg har politiske syn som kan minne om nazismen.

Jeg mener et noen mennesker er bedre enn andre, og at egenskaper går i arv. 

Jeg mener at raser eksisterer, og at det er forskjeller i grennomsnitt mellom rasene. Vi er tilpasset gjennom flere tusen år, til å leve i bestemte miljøer. 

Jeg er en tilhenger av sosialdemokratiet, og den vestlige fordelingsmodellen. 

Men jeg mener at en slik fordelingsmodell kun kan fungere i monokulturelle og monoetniske samfunn, og at stor innvandring er utelukkende negativt. Den enorme asylinnvandringen til Europa er etter min mening en katastrofe, og en biologisk tragedie. 

Da fordelingspolitikken vi har, gjør at folk som vanligvis ikke ville fått overlevende barn, får dette, bør vi ha mekanisker for å luke ut dårlige gener og arvelige sykdommer.  Mennesker som kanskje ikke burde få unger, har også en tendens til å få mange. Folk med lang utdanning og gode gener har imidlertid en tendens til å få svært få eller ingen barn. Dette er negativt for gensammensetningen i befolkningen. 

Jeg mener så klart ikke at noen skal drepes, utryddes eller steriliseres. 

Gentesting samt seleksjon av egg og sædsceller budre bli lovlig og tilgjengelig. Eggdonasjon og sæddonasjon bør bli lovlig for dem som lider av alvorlige genetiske sykdommer. Det burde bli enda mer vanlig å teste foster for sykdommer, slik at man i større grad kan velge å abortere syke fostere. 

Asylinnvandringen må stoppes, og vi må satse på å bygge ut infrastruktur og skape arbeidsplasser i fattige deler av verden, slik at de ikke kommer hit. Vi må satse på forebygging og langsiktige løsninger for å få slutt på krig. Noen flyktninger må muligens offres for å sikre freden. I svært konfliktfylte områder, kan et velmenende diktatur samt politikk for befolkningsreduksjon (etter Kinesisk standard) være den mest hensiktsmessige måten å skape mest mulig lykke for alle. 

Jeg vet at så godt som ingen deler disse synene, og at jeg vil bli hatet hvis jeg ytrer dem offentlig. Men jeg klarer ikke å slutte å mene dette. Jo mer jeg leser og lærer om verden, des sikrere blir jeg i mitt syn. Jeg frykter imidlertid at jeg vil få problemer om jeg ikke forandrer meg. 

Kan jeg kureres for disse meningene?

Anonymous poster hash: ccc89...8f9
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal kurere deg, all den " vitenskapen " om gener og foster som nazistene preiket om er pseudovitenskapelig tullsnakk,  De første sivilisasjonene var faktisk fra midtøsten og middelhavsregionen. 

Du kan feks ha Albert Einstein (Jøde) som far og fortsatt vokse opp til å bli søppelmann. 

Også, det finnes en haug med intelligente Jøder,Afrikanere,Kinesere alt. 

Ben Carson feks er en Afro-Amerikansk kirurg som er verdenskjent for å være den første til å separere tvillinger som hang sammen, vet ikke hva du kaller det. 

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kurere deg, all den " vitenskapen " om gener og foster som nazistene preiket om er pseudovitenskapelig tullsnakk,  De første sivilisasjonene var faktisk fra midtøsten og middelhavsregionen. 

Du kan feks ha Albert Einstein (Jøde) som far og fortsatt vokse opp til å bli søppelmann. 

Også, det finnes en haug med intelligente Jøder,Afrikanere,Kinesere alt. 

Ben Carson feks er en Afro-Amerikansk kirurg som er verdenskjent for å være den første til å separere tvillinger som hang sammen, vet ikke hva du kaller det. 

Jeg er ikke uenig i dette. Men slike tilfeller er skjeldne, og har ikke noe å si for gjennomsnittet i befolkningen. Et samfunn er skapt av gjennomsnittet, ikke ett enkelt geni. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke uenig i dette. Men slike tilfeller er skjeldne, og har ikke noe å si for gjennomsnittet i befolkningen. Et samfunn er skapt av gjennomsnittet, ikke ett enkelt geni. 

Gjennsomsnittelig så er Jøder smartere og har høyere utdanning enn alle andre grupper. 

Gjennomsnittelig så har midtøsten og middelhavsregionen bidratt mer til sivilisasjon og menneskeheten en Norden.

Gjennomsnittelig så har Sør-Europa vært bedre på alt gjennom historien en Norden og Tyskland. 

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Gjennsomsnittelig så er Jøder smartere og har høyere utdanning enn alle andre grupper. 

Gjennomsnittelig så har midtøsten og middelhavsregionen bidratt mer til sivilisasjon og menneskeheten en Norden.

Gjennomsnittelig så har Sør-Europa vært bedre på alt gjennom historien en Norden og Tyskland. 

Hun prater jo ikke om jøder. Uansett er ikke eventuell intelligens og utdanning noe som absolutt skaper et bedre fungerende samfunn.

Anonymous poster hash: bd9b7...ee3

Skrevet

Hvis man leser en helt "steril" definisjon av styresystemene som f.eks facisme, nazisme og kommunisme så kan deler av det virke fornuftig.

Men de historiske bindingene og erfaringen som er gjort gjennom tiden har vel vist at det ikke bør gjentas.

For å sitere gamle Winston:“Democracy is the worst form of government, except for all the others.”

AnonymBruker
Skrevet

Jo mer jeg leser og lærer om verden, des sikrere blir jeg i mitt syn. 

Leser du bøker som kunne vært pensum på høyere utdanning? 

Anonymous poster hash: c3f48...b43

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo jødene skapt det eneste levelige samfunnet i midtøsten, så jeg tror ikke ts snakker om dem. 

Anonymous poster hash: 9f529...ac7

AnonymBruker
Skrevet

580.jpg

Anonymous poster hash: bcd2a...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...