AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hei! Jeg trenger hjelp av dere som har en Chanel. Jeg har kjøpt brukt og sjekker hver krink og krok for å se etter feil. Jeg ble veldig usikker på en ting, love letter pocket. Har noen to minutter til å sjekke? I love letter pocket, kan dere ta hånden nedover, eller er det kun åpning oppover? Og når jeg trekker i glidelåsen på samme lomme, blir det røde skinnet på innsiden med i draget og krøller seg. Er det slik hos deres? Hadde vært så takknemlig for svar!! Har nemlig sett YouTube videoer og lest utallige beskrivelser på ekte vs fake, men akkurat dette var ikke inkludert i noen av de. Anonymous poster hash: 5b8d3...f14
Miss Lucky Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg kan sjekke, men jeg aner ikke hva love letter pocket er
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Jeg kan sjekke, men jeg aner ikke hva love letter pocket er Tusen takk! :) Love letter pocket er den lille lommen i flapen. Anonymous poster hash: 5b8d3...f14
Miss Lucky Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Skjønte hva du mente og nei det et kun åpning oppover, og skinnet inni blir ikke med i draget nei, det er ganske så fast
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Hei! Jeg trenger hjelp av dere som har en Chanel. Jeg har kjøpt brukt og sjekker hver krink og krok for å se etter feil. Jeg ble veldig usikker på en ting, love letter pocket. Har noen to minutter til å sjekke? I love letter pocket, kan dere ta hånden nedover, eller er det kun åpning oppover? Og når jeg trekker i glidelåsen på samme lomme, blir det røde skinnet på innsiden med i draget og krøller seg. Er det slik hos deres? Hadde vært så takknemlig for svar!! Har nemlig sett YouTube videoer og lest utallige beskrivelser på ekte vs fake, men akkurat dette var ikke inkludert i noen av de.Anonymous poster hash: 5b8d3...f14 Ikke et bra tegn... Anonymous poster hash: d3bad...fec
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Skjønte hva du mente og nei det et kun åpning oppover, og skinnet inni blir ikke med i draget nei, det er ganske så fast Jeg er egentlig helt sikker på at denne er ekte, men ble litt paranoid i noen sekunder her Fant nemmelig en utenlands blogger som viser frem en ekstremt god kopi, ekte skinn og skikkelig sydd, man så det ikke på utsiden bortsett fra fargeforskjell på lenken, men på innsiden var kjennetegnet på kopien at man kunne dra opp det røde skinnet på innsiden. I selve vesken gjør ikke min det, men i lommen på flapen.. Men alt av papirer føler meg og jeg hadde god kontakt med selger på telefon, kan sikkert spørre henne hva som har skjedd med lommen. Ev. høre med purse forum om de har opplevd at lommen blir "ødelagt". Takk for hjelpa! Jeg hentet den nemmelig for bare par timer siden, og hadde sikkert googlet rundt helt til jeg fant noe svar, istedenfor å sove i natt Anonymous poster hash: 5b8d3...f14
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Ikke et bra tegn...Anonymous poster hash: d3bad...fec Jeg vet.. Men kvittering føler med, alt av papirer, stempel fra butikk, nummeret på kortet stemmer på vesken. Selger har fult navn, adresse og telefonnummer. Kanskje det er noe som kan skje med veskene.. Anonymous poster hash: 5b8d3...f14
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Jeg vet.. Men kvittering føler med, alt av papirer, stempel fra butikk, nummeret på kortet stemmer på vesken. Selger har fult navn, adresse og telefonnummer. Kanskje det er noe som kan skje med veskene..Anonymous poster hash: 5b8d3...f14 Håper du får bekreftet at den er ekte! Chanel-vesker kan være ekstremt skummelt, kopiene er som regel helt vilt gode. Kan jeg spørre hva du måtte gi for den? Anonymous poster hash: d3bad...fec
Miss Lucky Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Hadde blitt veldig skeptisk. Skinnet bak glidelåsen er ikke løst i det hele tatt, så høres veldig rart ut at det i det hele fatt kan løsne. Kopiene kommer jo med både kvittering autentic card, pose og boks også 1
amadine Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Du burde få veska autorisert av etinceler. De autoriserer chanel. Har brukt de flere ganger. Koster fem dollar,men det er det verdt så lenge du ikke autoriserte veska før kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå