AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, spørsmålet er som overskriften sier: Hvor kjøper dere billig interiør? Syns det er så dyrt på Bohus, Skeidar osv. Noen som har tips til andre butikker i Oslo som ikke er like dyre? Anonymous poster hash: 02879...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Del Skrevet 15. juni 2015 ikea er jo grisebillig, da. Anonymous poster hash: 48f99...f7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Del Skrevet 15. juni 2015 Kid har blitt ganske dyrt også dessverre, men de har ofte gode tilbud som 50% på alle sengesett/håndklær osv.. Anonymous poster hash: 4db77...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Del Skrevet 15. juni 2015 Interiør er så mangt. Mener du møbler? Da ville jeg satset på IKEA eller Jysk. Mener du pynt/småmøbler? Isåfall har Nille og Europris overraskende mye fint og utrolig billig for tiden. Anonymous poster hash: bd171...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Del Skrevet 15. juni 2015 Alt fra gis bort på finn, til bruktbutikker (for ting som kan vaskes), til rstekasser og Bohus, Skeidar, Obs, Kid, Sparkjøp og ellers hva jeg måtte gå forbi der bilen stopper... Og for ikke å glemme Jysk og Nille. Spørs hva som trengs. Anonymous poster hash: 686e4...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godtesyk Skrevet 15. juni 2015 #6 Del Skrevet 15. juni 2015 Sparkjøp og dags marked har en del fint og billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Del Skrevet 15. juni 2015 Loppemarked og finn.no Anonymous poster hash: 4cd49...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Del Skrevet 15. juni 2015 brukt butikker. finner mange skatter der- har funnet en del fint på tilbud på kremmerhuset. europris og nille , jysk . Anonymous poster hash: b39a8...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Del Skrevet 15. juni 2015 Kremmerhuset, Kid, Princess, Nille, Europris, Åhléns. Anonymous poster hash: 6445f...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 15. juni 2015 #10 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes ikke jysk er så veldig bra. Ting faller sammen etter kort tid:-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caress Skrevet 15. juni 2015 #11 Del Skrevet 15. juni 2015 Finn.no, Europris, Sparkjøp, IKEA, Nille, noen HM butikker har litt av sånt også. Indiska har masse fint også ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes ikke jysk er så veldig bra. Ting faller sammen etter kort tid:-( Enig. Dårlig kvalitet på mye derfra. Anonymous poster hash: 6445f...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juni 2015 #13 Del Skrevet 16. juni 2015 Kremmerhuset, Indiska, Ahlens, ikea, nille, tilbords, lunehjem.no, glassmagasinet, kitch`n, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #14 Del Skrevet 16. juni 2015 Ja, spørsmålet er som overskriften sier: Hvor kjøper dere billig interiør? Syns det er så dyrt på Bohus, Skeidar osv. Noen som har tips til andre butikker i Oslo som ikke er like dyre? Anonymous poster hash: 02879...c0e Kjøper ikke billig interiør. Interiør for meg er såpass viktig at jeg ikke vil fylle huset med allskens ræl og nips fra nille/europris bare for at det er billig. Jeg kjøper det interiøret jeg vil ha, og som passer meg, min stil og mitt hjem. Og så betaler jeg det det koster.Fyller ikke opp stua med alt mulig. Man får det man betaler for. Forøvrig er ikke bohus og skeidar dyrt. Anonymous poster hash: 0e5a1...2c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #15 Del Skrevet 16. juni 2015 Kjøper ikke billig interiør. Interiør for meg er såpass viktig at jeg ikke vil fylle huset med allskens ræl og nips fra nille/europris bare for at det er billig. Jeg kjøper det interiøret jeg vil ha, og som passer meg, min stil og mitt hjem. Og så betaler jeg det det koster.Fyller ikke opp stua med alt mulig. Man får det man betaler for. Forøvrig er ikke bohus og skeidar dyrt. Anonymous poster hash: 0e5a1...2c1 Jeg er helt enig med deg! Stusset litt på at TS synes Bohus og Skeidar er dyrt, det er jo billige kjedebutikker...Anonymous poster hash: 9ce09...69c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 16. juni 2015 #16 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg er helt enig med deg! Stusset litt på at TS synes Bohus og Skeidar er dyrt, det er jo billige kjedebutikker...Anonymous poster hash: 9ce09...69c Nå har jo folk ulik økonomi da, og pris må ses relativt til hva en har å rutte med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 17. juni 2015 #17 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg synes ikke jysk er så veldig bra. Ting faller sammen etter kort tid:-( Jeg kjøpte to stoler til verandaen fra Jysk,og de er like fine fortsatt etter rundt 2-3 år. Men det er nok en del dårlig derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #18 Del Skrevet 17. juni 2015 IKEA, finn.no, loppemarkeder, Nille, der det er salg, kjøpe-selge-sider på facebook, bruktbutikker og lager selv. Billig! Anonymous poster hash: cc0fd...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #19 Del Skrevet 17. juni 2015 Har funnet mye fint på faste loppemarkeder i Oslo, spesielt på Birkelunden. http://www.aktivioslo.no/guide/loppemarked/faste-loppemarkeder/ https://vestkanttorvet.wordpress.com/ På disse loppemarkedene kan du finne skatter som er laget for å vare. Men det spørs hva slags interiørartikler du er ute etter, da. Hvis du har symaskin kan du sy f.eks. gardiner selv, det er en butikk på Grønland som selger billig metervare. Anonymous poster hash: aab8b...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #20 Del Skrevet 17. juni 2015 Må bare tilføye at jeg syns det er meningsløst å fylle opp leiligheten og huset med billig krimskrams, selv om en har dårlig råd. Det jeg er helt for er å kjøpe brukt og kvalitet, det er bra for miljøet. Men skjønner at folk har aversjoner mot å kjøpe brukt sofa eller madrass, det kunne jeg aldri gjort selv heller. Anonymous poster hash: aab8b...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå