Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Om man følger et matprogram og trener 3-5 ganger i uka, hvor lang tid tror dere det tar å gå fra dette:

http://www.chilloutpoint.com/images/2010/07/beautiful-chubby-women/beautiful-chubby-women-08.jpg

Til dette: http://www.onofftips.com/wp-content/uploads/2014/10/Thin-Stomach.jpg

Altså vet ingen her kan vite det eksakt, men spør likevel jeg! :)

Jeg har forresten helt normal forbrenning, og går på et matprogram hvor jeg skal miste 0,19kg hver dag :)

Anonymous poster hash: 37cb3...ab2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Om man følger et matprogram og trener 3-5 ganger i uka, hvor lang tid tror dere det tar å gå fra dette:

http://www.chilloutpoint.com/images/2010/07/beautiful-chubby-women/beautiful-chubby-women-08.jpg

Til dette: http://www.onofftips.com/wp-content/uploads/2014/10/Thin-Stomach.jpg

Altså vet ingen her kan vite det eksakt, men spør likevel jeg! :)

Jeg har forresten helt normal forbrenning, og går på et matprogram hvor jeg skal miste 0,19kg hver dag :)

Edit; vet ikke om det har noen betydning, men jeg kjenner muskler i magen og ser svake tegn til 4-pack når jeg strammer magen godt

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert klare det på 6-8 mnd, men ville satset på 1-2 år hvertfall. Så er du sikker på at du blir værende der når du er "ferdig", og kan leve relativt normalt underveis i prosessen :) Gjort det sjæl! (Fra 84-70 kg på halvannet år). 

Anonymous poster hash: 46553...e84
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert klare det på 6-8 mnd, men ville satset på 1-2 år hvertfall. Så er du sikker på at du blir værende der når du er "ferdig", og kan leve relativt normalt underveis i prosessen :) Gjort det sjæl! (Fra 84-70 kg på halvannet år).

Æhh, det er lenge! Jaja, er vel bare å kjøre på!

Oi, det er superbra! Kjenner deg ikke, men stolt av deg!

AnonymBruker
Skrevet

Tror du ikke det kan gå fortere? Om man er veldig flink til å spise _bare_sunt?

AnonymBruker
Skrevet

Dytter

Skrevet

Tror du ikke det kan gå fortere? Om man er veldig flink til å spise _bare_sunt?Anonymous poster hash: 37cb3...ab2

Selvfølgelig kan det gå fortere. Men spørr deg selv, er dette noe du vil ha i dag, eller for resten av ditt liv? Tidsperspektivet er irrelevant, nettopp fordi dette skal bli en livsstil der du holder deg slank og fornøyd med deg selv. Om du kommer dit om 6 måneder eller et år, har faktisk ikke så alt for mye å si :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sunt å gå ned 0,19kg hver dag selv om man trener og spiser grei mat. Når man får et så stort underskudd vil man bryte ned kroppen istedetfor å styrke den. Da er det mest trolig sunnere å ha noen kilo ekstra enn å legge så stort press på kroppens fysiske og psykiske funksjoner via sulting. 

Høres ut som en dårlig quick-fix, gå for noe du kan leve med som en livsstilforandring, ikke en sultekur som er dømt til å feile på langsikt. Det er bra å bruke lang tid på vektnedgang, siden man da ofte danner sunnere vaner man kan opprettholde. 

Anonymous poster hash: fdd95...48f
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sunt å gå ned 0,19kg hver dag selv om man trener og spiser grei mat. Når man får et så stort underskudd vil man bryte ned kroppen istedetfor å styrke den. Da er det mest trolig sunnere å ha noen kilo ekstra enn å legge så stort press på kroppens fysiske og psykiske funksjoner via sulting.

Høres ut som en dårlig quick-fix, gå for noe du kan leve med som en livsstilforandring, ikke en sultekur som er dømt til å feile på langsikt. Det er bra å bruke lang tid på vektnedgang, siden man da ofte danner sunnere vaner man kan opprettholde.

Anonymous poster hash: fdd95...48f

Det er ingen sultekur at all, det er et matprogram PT min har laget til meg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen sultekur at all, det er et matprogram PT min har laget til meg. :)

Må legge til at han har både veid og målt meg, så det er spesiallaget utifra min vekt og høyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...