Gå til innhold

En til piercing i nesa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å spidde et til hull i nesami for har sett et par som har det og synes det er pent og begynner å gå lei den samme dobben når jeg har to kjempefine bittesmå (rød og blå :P )

Så jeg lurer på om noen har erfaring med dette? Huff er dritredd for at dobben de setter i skal kræsje med stanga til den andre også blir det dødsvondt, og jeg vet jeg overdramatiserer, men får alltid så kick på å pierce meg :) Heldigvis er dette med pistol så det slipper å ta "en evighet" å dytte nål igjennom...

har noen erfaringer på dette? Gjør det verre med nål enn pistol? Har dette gått utover den andre piercingen din?

Om det ser jalla ut kan jeg jo bare ta den vekk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt to hull i nesa, men jeg ville heeelt klart anbefalt deg å gå til noen som bruker nål og ikke pistol.. Det er mye bedre for hudvevet, og det er mye lettere for den som gjør det å sikte riktig.

Skrevet

Jojo men de piercerene her i byen er jo noen dopvrak alle sammen :roll: hun dama som satte med pistol hadde en spesialpistol og på lørdag tok hun på venninna mi, og hun har ikke hatt noe nesegalskap, og min nese var rød fra jeg tok den i oktover til ca desember og langt utpå nyåret... så tror jeg bør bruke pistol, siden nesa mi er veldig rar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...