Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ja: fjerner du dem? Hvorfor/ hvorfor ikke?

Dette er et spm til både menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 9d2e0...791

Videoannonse
Annonse
Gjest imperio
Skrevet

Ja. Fjerner de ikke for de vises ikke så godt. Og henger ikke utenfor, de holder seg inni nesen  :fnise:

Skrevet

Alle har nesehår :roll:

Om man har så lange nesehår at de stikker ut, så bruker man en nesehårfjerner

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle har det. Dette for at støv og andre tin ikke skal gå opp luftveien. 

Anonymous poster hash: ce80d...9a5
Skrevet

Ja, fikk høre det av samboer her om dagen da jeg lå og sola meg "du har SVARTE hår i nesa" :fnise:

Fjerner de ikke, de syns bare når jeg ligger og man ser opp i nesa mi, også er det så vondt å fjerne :eeeh:

Skrevet (endret)

Har vel noen oppi der, men ikke så lange at de vises.

Nesehårene har faktisk en funksjon, tro det eller ei! Det bidrar til at ulumskheter ikke kommer inn i nesen. :)

Endret av Frøkenfryd30
Skrevet

Har spesielt ett som vokser kraftigere enn de andre! Ikke at det vises, men akkurat det håret kiler og irriterer meg noe innmari, og ble ene og alene grunnen til at jeg gikk til innkjøp av en nesehårsfjerner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesehår (er dame). Syntes det er dritflaut, fordi mine syntes faktisk utenfor nesa og det er IKKE fint! Føler meg skikkelig feminin må jeg si.. Jeg bruker en øyenbrynskniv for å "kutte"/shave vekk de som er i ytterkantene av neseborene.. Må gjøre det ca hver tredje dag.

Noen som kan anbefale en sånn nesehårstrimmer som funker bra? Nappes hårene ut av nesa eller blir det som en barbering?

Anonymous poster hash: 2f5f2...9a4

Skrevet

Har noen standhaftige jævler, men de er ikke så mange. Jeg griner meg gjennom å nappe ut de som truer med å titte ut.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen.Etter at jeg tok en nose-job og blant annet endret nesetippen og neseborene,

stikker de rett ut der min tidligere nesetipp skjulte dem. De må derfor klippes med saks noen ganger i uken.

Anonymous poster hash: 415a5...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...