AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Det er jo mange (de fleste?) som helst eller bare vil ha høyere. Leser at mange kan leve med en som er lavere, men er det noen som helst vil ha en lavere? Altså, at det er noe positivt, ikke nøytralt eller akseptabelt? Anonymous poster hash: 3b5fd...fa3
Gjest imperio Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Nei, ser ikke etter en som er lavere. Men, om jeg finner drømmemannen som er noen få cm kortere enn han i fantasien min, så hadde jeg ikke kastet han på dør av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 det blir jo det samme som at jeg ikke vil ha noen som er feitere enn meg, så det er jo bare rettferdig egentlig. Anonymous poster hash: bed0c...026
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har egentlig aldri tenkt over hva jeg foretrekker. Liker jeg noen, så liker jeg dem. Har ikke tenkt så mye på å plassere dem i kategoriene "lavere" eller "høyere" Ironisk nok er det behovet for å snakke om slike ting som gjør folk bevisst på det. Så i noen tilfeller begynner folk å enten bevisst eller underbevisst like lavere folk mindre fordi det blir sagt eller vist med holdning rundt dem at det er noe som man enten syns eller kunne synes var negativt. Samme gjelder andre kroppsdeler. Hvor mange hadde komplekser for bollemus før de visste hva det var? Hvor mange var bekymret for tykke legger før de hørte noen snakke om det? Anonymous poster hash: cc0f5...3cd 2
OhLydia Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er 160 . ELSKER høye menn. 185+ Har vært sammen med en mann som var like høy som meg ca. Så er ikke totalt uaktuelt vis jeg hadde falt for en lav mann. Men ingentvil om hva jeg foretrekker.
urenluren Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Trodde ikke jeg brydde meg så mye om høyde, helt til jeg møtte en fyr fra Tinder som viste seg å være en del lavere enn meg, og jeg er 166. Det ble bare for rart, og nesten litt ubehagelig... Følte meg så stor.
frk91 Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Har vært med en gutt som var 170(er selv 160) og er nå sammen med en på 195. Høyden betyr ikke så mye, og betydde mer for han på 170 enn for meg. Han måtte hele tiden ta spøker om at han var så kort, og usikkerheten lyste av han.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er 158, så det er ikke hver dag jeg ser en voksen mann som er lavere enn meg for å si det sånn. Har derfor aldri tenkt på det som et problem. Anonymous poster hash: 5aee1...446
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Jeg liker godt korte gutter. De er ofte mer veltrente enn høyere gutter. Kanskje for å kompensere for at de er kortere? Jeg foretrekker ikke at de er kortere enn meg, men jeg klager på ingen måte. Så lenge gutten ikke har noen issues med egen høyde (som han over her som spøkte om at han var kort), så gir jeg faen. Anonymous poster hash: b64ee...412 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå