AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Før jeg dør av nervesammenbrudd... Jeg logget meg inn hos altinn, og der var det en melding hvor det stod at jeg ikke har levert selvangivelsen og at fristen var utgått for dette. Jeg var HELT sikker på at man automatisk leverte selvangivelsen dersom man ikke foretok seg noe. Hva skjer nå??? Vil dette berøre utbetalingen tidspunkt for skattepenger til gode? Evt annet? Skal jeg levere den nå? eller forsinker dette utbetalingen etc? Anonymous poster hash: 1419d...f7c
Gjest Castielz Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Om du er E-bruker, så blir den sendt automatisk.
Petra75 Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Du har rett i at den blir levert hvis man ikke gjør noe - meldingen bare ligger der. Så pengene kommer nok inn nå
Gjest imperio Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Er det slik at vi får mail den 18. juni, dersom vi er en del av første puljen?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Om du er E-bruker, så blir den sendt automatisk. Du har rett i at den blir levert hvis man ikke gjør noe - meldingen bare ligger der. Så pengene kommer nok inn nå Ok, takk for svar, det var det jeg trodde, synes bare det var så rart at det stod at jeg ikke har levert den, med rød skrift og utropstegn Anonymous poster hash: 1419d...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå