Gå til innhold

Billig og bra printer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesielt man burde se etter når man skal kjøpe printer? Med skriver/skanner..

Jeg begynner på skolen til høsten, så føler det er greit med en i hus. Så en som er egnet til lett bruk.

Hvor er det billigst å kjøpe en printer?

Anonymous poster hash: 38bab...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal skanneren brukes til? Bare for å kopiere? Eller for å skanne bilder f.eks? Er det til sistnevnte bruk vil nok en separat skanner gi bedre resultat. Skal du stort sette skrive ut tekst (sort/hvitt utskrifter) kan du gå for en laserbasert multifunksjonsprinter. Eller bare en ren laserprinter (uten skanner).

Skal du ha wifi/kablet nett på den, eller holder det med USB?

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal skanneren brukes til? Bare for å kopiere? Eller for å skanne bilder f.eks? Er det til sistnevnte bruk vil nok en separat skanner gi bedre resultat. Skal du stort sette skrive ut tekst (sort/hvitt utskrifter) kan du gå for en laserbasert multifunksjonsprinter. Eller bare en ren laserprinter (uten skanner).

Skal du ha wifi/kablet nett på den, eller holder det med USB?

Nei, skal ikke skanne bilder. Eller printe ut bilder.

Det blir skrive ut tekst, kanskje noen bilder til å fargelegge.. Så mest svart/hvitt/tekst..

Men jeg vil ha skanner også.

Hvorfor burde det være en laserskriver? Ser de koster 1500 og oppover med skanner.

Med blekk kan man få dem under 1000.

Vet det blir ekstra utgifter med blekk, men det blir så skjeldent så det føler jeg ikke gjør noe. Har dårlig råd, og lyst til å kjøpe en nå..

Det hadde vært kjekt med wifi, men har aldri fått det til å funke på de jeg har hatt så overlever fint med usb.

Skrevet (endret)

Nei, skal ikke skanne bilder. Eller printe ut bilder.

Det blir skrive ut tekst, kanskje noen bilder til å fargelegge.. Så mest svart/hvitt/tekst..

Men jeg vil ha skanner også.

Hvorfor burde det være en laserskriver? Ser de koster 1500 og oppover med skanner.

Med blekk kan man få dem under 1000.

Vet det blir ekstra utgifter med blekk, men det blir så skjeldent så det føler jeg ikke gjør noe. Har dårlig råd, og lyst til å kjøpe en nå..

Det hadde vært kjekt med wifi, men har aldri fått det til å funke på de jeg har hatt så overlever fint med usb.

Blekk har en tendens til å tørke ut og proppe dysene, om printeren står mye i ro. Dessuten er laser bedre (skarpere) på tekst, og du kan bruke det billigste papiret du kan få tak i (blekk flyter ofte utover på rimelig kopipapir). Du kan få laser/skanne/multi for under 1000, ser du kan få en Brother for rett under 1000, med wifi! Brother er helt ok printere.

Endret av Lutetium 71
AnonymBruker
Skrevet

Blekk har en tendens til å tørke ut og proppe dysene, om printeren står mye i ro. Dessuten er laser bedre (skarpere) på tekst, og du kan bruke det billigste papiret du kan få tak i (blekk flyter ofte utover på rimelig kopipapir). Du kan få laser/skanne/multi for under 1000, ser du kan få en Brother for rett under 1000, med wifi! Brother er helt ok printere.

Takk skal du ha :-) får se litt hva jeg gjør, de laser skriverne er litt store og klumpete også. Men takk for hjelpen :-)

Gjest Tekola
Skrevet

Vi kjøpte en Brother laserprinter da jeg begynte studiene for snart seks år siden. Har byttet "patron" en gang, med massevis av utskrifter underveis. Stabil, stødig og god skriver, har vært kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...