Gå til innhold

Jenter på tinder med bare festsminkebilder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på tinder og ser mange jenter med kun festsminkebilder og andre bilder hvor man egentlig ikke aner hvordan jenta egentlig ser ut.  Er det bevisst og hva er i så fall motivet?

Anonymous poster hash: c76ce...50f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det kalles vel "false advertising" på fagspråket.

Anonymous poster hash: 54fbc...b2e
  • Liker 4
Skrevet

Vel, mange fyrer som flekser foran badespeilet på Tinder også.

Skrevet

Solbriller må bort!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt klovn. faller dere virkelig for slike menn?. bare lurer?

Anonymous poster hash: 9b5cc...62c

Skrevet

Det er strengt tatt med muskler de har, ikke noe som er malt på ;)

Og svar til et noen under meg her, utifra det jeg har hørt så fungerer slike muskelbulder utmerket. På visse typer jenter. Naturlig nok, for de ser jo sikkert sykt bra ut.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Med mindre de har på seg muskeldrakt når de flekser ser jeg ikke helt hvordan dette har noe relevanse for poenget trådstarter prøver å 'belyse'. Er jo trossalt deres egne muskler de flekser, uansett hvor latterlig det enn måtte se ut.

Når det er sagt er ikke tråden verdt å kaste bort noe tid på, et elendig forsøk på trolling. Troll verden rundt skammer seg over det ynkelige forsøket til trådstarter.

Tråden er sikkert startet av en bitter grinebiter som ikke har fått et eneste treff på Tinder siden Transeksuelle Tina trykket feil høsten 2012, selvom han swiper så mye til høyre at selv ikke Bonfire kan holde følge.

Endret av Suppemann
  • Liker 1
Skrevet

De som bare har slik sminke på bildene der, pleier alltid å gå sånn offentlig. Nå vet ikke jeg hvilken aldersgruppe du sikter til, men sånn er det ihvertfall for de yngste på tinder.

Jeg sminker meg heller ikke alltid, men jeg har jo sminke på bildene jeg poster på nettet likevel. Alle vil vise sin beste side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er på tinder og ser mange jenter med kun festsminkebilder og andre bilder hvor man egentlig ikke aner hvordan jenta egentlig ser ut.  Er det bevisst og hva er i så fall motivet?

Hvordan tror du en jente ser ut til hverdags? Hun har sminke på .

Anonymous poster hash: 97df6...ea3

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt klovn. faller dere virkelig for slike menn?. bare lurer?

Anonymous poster hash: 9b5cc...62c

Nei.

Det er strengt tatt med muskler de har, ikke noe som er malt på ;)

Og svar til et noen under meg her, utifra det jeg har hørt så fungerer slike muskelbulder utmerket. På visse typer jenter. Naturlig nok, for de ser jo sikkert sykt bra ut.

Tja....

Med mindre de har på seg muskeldrakt når de flekser ser jeg ikke helt hvordan dette har noe relevanse for poenget trådstarter prøver å 'belyse'. Er jo trossalt deres egne muskler de flekser, uansett hvor latterlig det enn måtte se ut.

Når det er sagt er ikke tråden verdt å kaste bort noe tid på, et elendig forsøk på trolling. Troll verden rundt skammer seg over det ynkelige forsøket til trådstarter.

Tråden er sikkert startet av en bitter grinebiter som ikke har fått et eneste treff på Tinder siden Transeksuelle Tina trykket feil høsten 2012, selvom han swiper så mye til høyre at selv ikke Bonfire kan holde følge.

Vel, du skrev det lengste innlegget jeg har lest i tråden.

Skrevet

Vel, du skrev det lengste innlegget jeg har lest i tråden.

Det er fordi jeg også har lengst penis.

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi jeg også har lengst penis.

huff da.

Gjest EpleDrue
Skrevet

Så det er turn off? Fillern... :/

AnonymBruker
Skrevet

Mine tinder bilder er helt uten sminke.

I en alder av 26 har jeg enda ikke følt et behov for å måtte bruke sminke.

Kommer helt sikkert til å være evig singel P.g.a det :P

Jeg faller ikke for gutter som flekser muskler heller.

Øyne er det første jeg ser på, for de sier så mye.

Mao gutter som ikke viser øyne sine får X av meg ;)

Anonymous poster hash: 62490...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tror du en jente ser ut til hverdags? Hun har sminke på .

Anonymous poster hash: 97df6...ea3

Om jenta går med festsminke til hverdags så er det jo greit, men om hun ikke gjør det så kunne hun jo like gjerne brukt bilder av en annen person. Og det er gjerne forskjell på hvordan jenter sminker seg til hverdags og når de skal på fest.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke alle som tar bilder i øst og vest heller. De gangene jeg tar bilder av meg selv/blir tatt bilde av er jo stort sett i "festlige anledninger" eller når jeg føler meg ekstra fin. (Selv om jeg riktignok ikke bruker så mye sminke uansett).

Er vel ikke så ofte det faller noen inn å ta bilde av seg selv uteb sminke, etter at de nettopp har stort opp, bare for å ha bilde av seg selv som mest mulig "autentisk"? De fleste bruker jo bilder som ligger på fb fra før av også, og det er vel et fåtall som har så mange av de sistnevnte bildene der...

Anonymous poster hash: 7473c...aea

Skrevet

Det er vel det inntrykket de ønsker å gi til omverdenen, da... Og så lenge menn swiper til høyre så kommer de til å fortsette med det. Det er jo det som er så fint med Tinder: Du får jo bare match med de som har vist gjensidig interesse.

Gudene skal vite at jeg har bladd meg igjennom tusenvis av menn med uklare fyllabilder fra Syden, eller bilder der fjeset deres konstant er dekket av skibriller. Eller min favoritt: De som kun har gruppebilder, sånn at du må gjette hvem som er hvem :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Eller min favoritt: De som kun har gruppebilder, sånn at du må gjette hvem som er hvem :laugh:

Eller der det er bilde av to menn, en skikkelig kjekk i midten i fokus, og når man blar videre er det alltid den minst kjekke som er videre på bildene.

Anonymous poster hash: 95dda...46d
AnonymBruker
Skrevet

Eller min favoritt: De som kun har gruppebilder, sånn at du må gjette hvem som er hvem :laugh:

Eller der det er bilde av to menn, en skikkelig kjekk i midten i fokus, og når man blar videre er det alltid den minst kjekke som er videre på bildene.

Det skulle være svar til den over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...