Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier bare å putte en ny bleie under med en gang uten å lukke den, så kan babyen sprelle naken uten uhell.

Tipper du har jente :)

Anonymous poster hash: 77cf9...549

Videoannonse
Annonse
Gjest Lalalala59
Skrevet

Tipper du har jente :)

Anonymous poster hash: 77cf9...549

Ja, det glemte jeg å nevne. Ser poenget ;)

Funker ikke disse tissetutene til gutter?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det glemte jeg å nevne. Ser poenget ;)

Funker ikke disse tissetutene til gutter?

Vi har å jente, men hun klare fint i tisse på seg selv på overkroppen når hun ligger å spreller med føttene rett opp :P

Anonymous poster hash: 506f5...da3

AnonymBruker
Skrevet

Libero-underlagene klipper jeg i 2. Hun får lufte seg når jeg dusjer og da logger hun på det☺ ellers er jeg fort på med bleia. Har ett underlag med stoff på og ett tisselaken (flergangs) som jeg bruker en sjelden gang. Ellers går det i håndduker.

Hun ligger vel ikke på stellebordet når du dusjer??

Anonymous poster hash: 8803a...033

Skrevet

Hun ligger vel ikke på stellebordet når du dusjer??

Anonymous poster hash: 8803a...033

Legger sikkert stellematta ned på gulvet, det gjør jeg nær jeg skal dusje eller gjøre andre ting på badet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier deres å bæsje på stellebordet eller er det bare tiss? Her bæsjes det omtrent ved hvert bleieskift, selv om vi løsner litt på bleien å lar han ligge med den i noen minutter før vi tar den av...

Anonymous poster hash: b10fa...bb2
Gjest Solstråla88
Skrevet

Pleier deres å bæsje på stellebordet eller er det bare tiss? Her bæsjes det omtrent ved hvert bleieskift, selv om vi løsner litt på bleien å lar han ligge med den i noen minutter før vi tar den av...

Vår gjorde det i starten, ga seg når han var mellom 4-6 uker

Skrevet

De første ukene skjedde det stort sett ved hvert bleieskift, både tiss og bæsj. Er først den siste mnd nå hvor det ikke skjer så mye tissing under bleieskift.

AnonymBruker
Skrevet

Vår gjorde det i starten, ga seg når han var mellom 4-6 uker

Ok, satser på at det går over snart her å! Min er 4 uker. Går jo greit når man er hjemme, men er ikke så artig når det skjer når vi skifter på han når vi er borte på besøk osv. Kommer gjerne i 3-4 omganger, og blir mye gris:-p

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ok, satser på at det går over snart her å! Min er 4 uker. Går jo greit når man er hjemme, men er ikke så artig når det skjer når vi skifter på han når vi er borte på besøk osv. Kommer gjerne i 3-4 omganger, og blir mye gris:-p

Jepp, da gikk det mange libero underlag, men nå har vi ett kjempe lenge😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...