AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #21 Skrevet 16. juni 2015 Vi pleier bare å putte en ny bleie under med en gang uten å lukke den, så kan babyen sprelle naken uten uhell. Tipper du har jente Anonymous poster hash: 77cf9...549
Gjest Lalalala59 Skrevet 16. juni 2015 #22 Skrevet 16. juni 2015 Tipper du har jente Anonymous poster hash: 77cf9...549 Ja, det glemte jeg å nevne. Ser poenget Funker ikke disse tissetutene til gutter?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #23 Skrevet 16. juni 2015 Ja, det glemte jeg å nevne. Ser poenget Funker ikke disse tissetutene til gutter? Vi har å jente, men hun klare fint i tisse på seg selv på overkroppen når hun ligger å spreller med føttene rett opp Anonymous poster hash: 506f5...da3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #24 Skrevet 16. juni 2015 Libero-underlagene klipper jeg i 2. Hun får lufte seg når jeg dusjer og da logger hun på det☺ ellers er jeg fort på med bleia. Har ett underlag med stoff på og ett tisselaken (flergangs) som jeg bruker en sjelden gang. Ellers går det i håndduker. Hun ligger vel ikke på stellebordet når du dusjer??Anonymous poster hash: 8803a...033
langbein86 Skrevet 16. juni 2015 #25 Skrevet 16. juni 2015 Hun ligger vel ikke på stellebordet når du dusjer??Anonymous poster hash: 8803a...033 Legger sikkert stellematta ned på gulvet, det gjør jeg nær jeg skal dusje eller gjøre andre ting på badet 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #26 Skrevet 16. juni 2015 Pleier deres å bæsje på stellebordet eller er det bare tiss? Her bæsjes det omtrent ved hvert bleieskift, selv om vi løsner litt på bleien å lar han ligge med den i noen minutter før vi tar den av... Anonymous poster hash: b10fa...bb2
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. juni 2015 #27 Skrevet 16. juni 2015 Pleier deres å bæsje på stellebordet eller er det bare tiss? Her bæsjes det omtrent ved hvert bleieskift, selv om vi løsner litt på bleien å lar han ligge med den i noen minutter før vi tar den av...Anonymous poster hash: b10fa...bb2 Vår gjorde det i starten, ga seg når han var mellom 4-6 uker
SjiraffenLaffen Skrevet 16. juni 2015 #28 Skrevet 16. juni 2015 Pleier deres å bæsje på stellebordet eller er det bare tiss? Her bæsjes det omtrent ved hvert bleieskift, selv om vi løsner litt på bleien å lar han ligge med den i noen minutter før vi tar den av...Anonymous poster hash: b10fa...bb2 De første ukene skjedde det stort sett ved hvert bleieskift, både tiss og bæsj. Er først den siste mnd nå hvor det ikke skjer så mye tissing under bleieskift.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #29 Skrevet 16. juni 2015 Vår gjorde det i starten, ga seg når han var mellom 4-6 uker Ok, satser på at det går over snart her å! Min er 4 uker. Går jo greit når man er hjemme, men er ikke så artig når det skjer når vi skifter på han når vi er borte på besøk osv. Kommer gjerne i 3-4 omganger, og blir mye gris:-pAnonymous poster hash: b10fa...bb2
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. juni 2015 #30 Skrevet 16. juni 2015 Ok, satser på at det går over snart her å! Min er 4 uker. Går jo greit når man er hjemme, men er ikke så artig når det skjer når vi skifter på han når vi er borte på besøk osv. Kommer gjerne i 3-4 omganger, og blir mye gris:-pAnonymous poster hash: b10fa...bb2 Jepp, da gikk det mange libero underlag, men nå har vi ett kjempe lenge😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå