AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har fått jobb en sted hvor dress code er ganske konservativt, så jeg skal på helt-ny-garderobe-shopping. Og trenger tips! Jeg har former, ikke som i tykk, men som i store pupper, hofter/rumpe og smaaaal midje. Tettsittende klær blir fort vulgært på meg. Hjelp?Anonymous poster hash: 78948...f8c
Gjest Citronella Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Du må da være utrolig flott i et blyantskjørt, en hvit skjorte og en pen og velsittende dressjakke? Dette blir aldri vulgært 😃
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Det er stor forskjell på vel skreddet, vel sydde kvalitets plagg og tettsittende plagg så gå for kvalitet og plagg med et klassisk, moderne snitt. Anonymous poster hash: 82132...bbb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Takk for tipsene! Har dere også tips om hvilke merker jeg skal gå etter?Anonymous poster hash: 78948...f8c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Jeg vil anta den største utfordringen for deg er å finne jakker som sitter pent og ordentlig, så jeg ville gått for et par tilpassede dressjakker, og heller prøvd meg frem med klassiske skjørt og topper fra kjedebutikker. Du vil jo fort merke om det er faste merker som er godt nok, eller om skjørtene likegodt kan kjøpes på H&M så lenge de er pene.Anonymous poster hash: 25679...c63
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Jeg vil anta den største utfordringen for deg er å finne jakker som sitter pent og ordentlig, så jeg ville gått for et par tilpassede dressjakker, og heller prøvd meg frem med klassiske skjørt og topper fra kjedebutikker. Du vil jo fort merke om det er faste merker som er godt nok, eller om skjørtene likegodt kan kjøpes på H&M så lenge de er pene.Anonymous poster hash: 25679...c63 Jakker er nemlig et kjempeproblem! Tar gjerne i mot tips hvis noen har noen? Anonymous poster hash: 78948...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå