AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hei dere! Jeg lurer vel på om det er det flere her inne som tenker som meg, eller er jeg rett og slett rar? Det har seg slik at jeg har pratet en del med en mann på en nettdatingside. Jeg har lyst til å møte han, han virker som en kar jeg kan like, men jeg vil ikke møte han nå! Saken er: Han vil møtes nå. Jeg vil vente. Jeg har ingen unnskyldninger å komme med for at det ikke passer. For det passer jo forsåvidt, jeg har tid og mulighet. Grunnen til at jeg vil vente er egentlig fordi jeg vil føle meg mer klar. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke er i mitt ess, jeg har sluttet å trene en god stund. Forfalt litt kontra hvordan jeg var tidligere, og kanskje hatt litt motgang og ikke følt meg sprudlende glad som tidligere. Dermed har jeg lyst til å trene noen uker, komme meg på beina, føle meg vel med kroppen og slikt før jeg treffer han. Er redd for at hvis han treffer meg nå, så er jeg ikke sånn som jeg er til vanlig, og det hele blir en dårig opplevelse. Noen som kjenner seg igjen? Hvordan kan jeg utsette møtet, uten at han dropper det hele? Føler det blir fryktelig teit å skrive: "Jeg er ikke klar for å møte deg enda, jeg vil trene noen uker først..." Anonymous poster hash: a6672...b7e
Gjest Sleeve Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Er jo forståelig at du vil føle deg vel før du møter han. Er jo sikkert bare deg selv som tenker at du har "forfalt", men det å føle seg fin og frisk gjør jo mye med utstrålinga Kan du ikke fake en ferietur da? Evt bare si at du har mye på planen for tida, og spørre om han heller kan treffes ut i juli - mot august? Da har du jo litt tid
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Kan du ikke bare si dette til han da? Hvor vanskelig er det? Anonymous poster hash: e0b38...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Kan du ikke bare si dette til han da? Hvor vanskelig er det? Anonymous poster hash: e0b38...1a0 Høres kanskje litt rart ut? "Jeg skal bare trene noen uker, og få livet på stell. Så kan jeg si ifra når jeg er veltrent, glad og vil møte deg.." I tillegg er jeg litt redd for at han kommer til å tenke at jeg er usikker og legger vanvittig mye i dette møtet. Jeg er sikkert usikker, men jeg har ikke lyst til å gi det inntrykket. Jeg har heller ikke lyst til å gi inntrykk av at dette er en stor greie for meg. Det vil vel også skremme han litt. Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Er jo forståelig at du vil føle deg vel før du møter han. Er jo sikkert bare deg selv som tenker at du har "forfalt", men det å føle seg fin og frisk gjør jo mye med utstrålinga Kan du ikke fake en ferietur da? Evt bare si at du har mye på planen for tida, og spørre om han heller kan treffes ut i juli - mot august? Da har du jo litt tid Takk, jeg kan jo kanskje det, men jeg har allerede trukket det ut ganske lenge. Det er derfor det er litt vanskelig å komme med enda en unnskyldning.. Jeg tror han har inntrykk av at jeg ikke vil møte han etter hvordan jeg har oppført meg i henhold til hele situasjonen. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Jeg hadde nok droppen en som ikke hadde mulighet til å møte meg før uti juli/august samme hva unnskyldningen var. Hadde følt at vi ikke var helt på samme sted, og at jeg ikke hadde giddet å holde av så mye tid for en jeg ikke har møtt før. Da hadde jeg møtt noen andre i steden. Anonymous poster hash: 9cf9f...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Jeg hadde nok droppen en som ikke hadde mulighet til å møte meg før uti juli/august samme hva unnskyldningen var. Hadde følt at vi ikke var helt på samme sted, og at jeg ikke hadde giddet å holde av så mye tid for en jeg ikke har møtt før. Da hadde jeg møtt noen andre i steden. Anonymous poster hash: 9cf9f...fb8 kjedelig du er daAnonymous poster hash: 5c50d...391
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Jeg hadde nok droppen en som ikke hadde mulighet til å møte meg før uti juli/august samme hva unnskyldningen var. Hadde følt at vi ikke var helt på samme sted, og at jeg ikke hadde giddet å holde av så mye tid for en jeg ikke har møtt før. Da hadde jeg møtt noen andre i steden. Anonymous poster hash: 9cf9f...fb8 Det har jeg full forståelse for. Jeg forventer ikke at noen skal sitte og vente på meg, så jeg har egentlig tenkt at han burde ha kuttet meg ut for lenge siden, og er overrasket over at han ikke har gjort det. Samtidig så vil jeg jo egentlig treffe han, så jeg har jo ikke lyst til at han skal forsvinne helt og potensielt gå glipp av noe bra (litt egosentrisk) Hilsen TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Det har jeg full forståelse for. Jeg forventer ikke at noen skal sitte og vente på meg, så jeg har egentlig tenkt at han burde ha kuttet meg ut for lenge siden, og er overrasket over at han ikke har gjort det. Samtidig så vil jeg jo egentlig treffe han, så jeg har jo ikke lyst til at han skal forsvinne helt og potensielt gå glipp av noe bra (litt egosentrisk) Hilsen TS Anonymous poster hash: a6672...b7e Jeg tror du bare må hoppe i det. Det er nok bare du som ser forskjell på kroppen din på et par ukers trening uansett. Anonymous poster hash: 9cf9f...fb8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har hatt det slik som deg, og jeg valgte å droppe nettflørter osv i en periode frem til jeg faktisk hadde fått "ting på stell" og følte meg fin igjen. Man kan ikke akkurat forvente at en man aldri har møtt før skal vente på deg i månedsvis til du har trent deg opp og blitt fit da er det bedre å fokusere på deg selv frem til du føler deg klar for å date. Anonymous poster hash: 128d5...345
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Du er ikke rar, men ikke nødvendigvis spesielt lur heller. Det vil alltid være et eller annet som er i veien, og om man utsetter livet i påvente av "stell" går man glipp av mye. Anonymous poster hash: c23ac...a95 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Hei dere! Jeg lurer vel på om det er det flere her inne som tenker som meg, eller er jeg rett og slett rar? Det har seg slik at jeg har pratet en del med en mann på en nettdatingside. Jeg har lyst til å møte han, han virker som en kar jeg kan like, men jeg vil ikke møte han nå! Saken er: Han vil møtes nå. Jeg vil vente. Jeg har ingen unnskyldninger å komme med for at det ikke passer. For det passer jo forsåvidt, jeg har tid og mulighet. Grunnen til at jeg vil vente er egentlig fordi jeg vil føle meg mer klar. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke er i mitt ess, jeg har sluttet å trene en god stund. Forfalt litt kontra hvordan jeg var tidligere, og kanskje hatt litt motgang og ikke følt meg sprudlende glad som tidligere. Dermed har jeg lyst til å trene noen uker, komme meg på beina, føle meg vel med kroppen og slikt før jeg treffer han. Er redd for at hvis han treffer meg nå, så er jeg ikke sånn som jeg er til vanlig, og det hele blir en dårig opplevelse. Noen som kjenner seg igjen? Hvordan kan jeg utsette møtet, uten at han dropper det hele? Føler det blir fryktelig teit å skrive: "Jeg er ikke klar for å møte deg enda, jeg vil trene noen uker først..." Anonymous poster hash: a6672...b7e Hvis du hadde skrevet dette til meg i den situasjonen, så hadde jeg faktisk syntes det var helt greit:) Hilsen mann Anonymous poster hash: eac01...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Det har jeg full forståelse for. Jeg forventer ikke at noen skal sitte og vente på meg, så jeg har egentlig tenkt at han burde ha kuttet meg ut for lenge siden, og er overrasket over at han ikke har gjort det. Samtidig så vil jeg jo egentlig treffe han, så jeg har jo ikke lyst til at han skal forsvinne helt og potensielt gå glipp av noe bra (litt egosentrisk) Hilsen TS Anonymous poster hash: a6672...b7e Er han en player / ikke ønsker forhold kan du slappe av, de kan "vente" i åresvis.. Fordi di alltid har andre å slå ihjel tia med.. Min beste kompis er en ekte player, og han opererer ved å faktisk virke til å jakte / vente på jentene. Stresser dem aldri og lar de styre showet, ( la de tro det iallefall) for når hu ene ikke er klar, så er hu andre eller 3 tilstedet... Anonymous poster hash: 9beb0...2e1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tror du bare må hoppe i det. Det er nok bare du som ser forskjell på kroppen din på et par ukers trening uansett. Anonymous poster hash: 9cf9f...fb8 Det har du nok helt rett i, men jeg føler meg allikevel ikke så bra som før. Det er egentlig mer det det handler om. Man har jo lyst til å føle seg på topp når man treffer nye mennesker. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #15 Skrevet 16. juni 2015 Hvis du hadde skrevet dette til meg i den situasjonen, så hadde jeg faktisk syntes det var helt greit:) Hilsen mann Anonymous poster hash: eac01...0f0 Takk, men hadde du fortsatt giddet å treffe personen? TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #16 Skrevet 16. juni 2015 Er han en player / ikke ønsker forhold kan du slappe av, de kan "vente" i åresvis.. Fordi di alltid har andre å slå ihjel tia med.. Min beste kompis er en ekte player, og han opererer ved å faktisk virke til å jakte / vente på jentene. Stresser dem aldri og lar de styre showet, ( la de tro det iallefall) for når hu ene ikke er klar, så er hu andre eller 3 tilstedet... Anonymous poster hash: 9beb0...2e1 Jeg vet ikke om han er en "player", men han virker veldig ivrig etter å møtes. Hva hensikten hans er aner jeg ikke. Han bor også et stykke unna, og jeg tviler litt på at han gidder å reise så langt bare for å få seg noe? Men jeg kan jo ta feil. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Du er ikke rar, men ikke nødvendigvis spesielt lur heller. Det vil alltid være et eller annet som er i veien, og om man utsetter livet i påvente av "stell" går man glipp av mye. Anonymous poster hash: c23ac...a95 Jeg er helt enig, det er ikke det smarteste å gjøre. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #18 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har hatt det slik som deg, og jeg valgte å droppe nettflørter osv i en periode frem til jeg faktisk hadde fått "ting på stell" og følte meg fin igjen. Man kan ikke akkurat forvente at en man aldri har møtt før skal vente på deg i månedsvis til du har trent deg opp og blitt fit da er det bedre å fokusere på deg selv frem til du føler deg klar for å date. Anonymous poster hash: 128d5...345 Litt godt å høre at noen har hatt det lignende. Jeg hadde egentlig droppet alt av den type ting, men dette er en jeg har snakket med lenge. Så han var der på en måte før jeg følte det på denne måten. Kommer nok til å gjøre som du sier med å fokusere på meg selv til jeg er klar for dating igjen, må bare finne ut av akkurat han her først. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #19 Skrevet 16. juni 2015 Jeg vet ikke om han er en "player", men han virker veldig ivrig etter å møtes. Hva hensikten hans er aner jeg ikke. Han bor også et stykke unna, og jeg tviler litt på at han gidder å reise så langt bare for å få seg noe? Men jeg kan jo ta feil. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e Pfffft, noen mannfolk reiser maaaaaange mil for å få seg noe. Ikke at det betyr at daten din er den typen, men man vet aldri. For øvrig blir du neppe veltrent på to uker, så hvorfor ikke bare møte han kjapt. Det kan jo hende du ikke liker han, også vil den hardtreninga være bortkastet Anonymous poster hash: f3cb9...f82
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #20 Skrevet 16. juni 2015 Pfffft, noen mannfolk reiser maaaaaange mil for å få seg noe. Ikke at det betyr at daten din er den typen, men man vet aldri. For øvrig blir du neppe veltrent på to uker, så hvorfor ikke bare møte han kjapt. Det kan jo hende du ikke liker han, også vil den hardtreninga være bortkastet Anonymous poster hash: f3cb9...f82 Det gjør de nok, men jeg tror han her kan få seg noe i sin by om han vil. Dessuten har han gitt inntrykk av at han vil finne på ting som er i en setting der det ikke gjør det spesielt enkelt å ha sex. (det er vel litt lite strategisk av han? Hvis ikke han tenker at han kommer til å få seg noe på sikt, etter 2.3.4. møte...?) Men, uavhengig av dette så er jeg enig med deg. Godt mulig han bare vil ha sex, det er forsåvidt greit. Når det kommer til treningen, så vet jeg at jeg ikke kommer til å ha sixpack om to uker, men jeg kommer til å føle meg mer vel etter å ha trent noen uker. Det er vel det alt handler om, at jeg vil føle meg bra før jeg møter han (Eller noen som helst andre for den saks skyld.) Og da trenger jeg tid. TS Anonymous poster hash: a6672...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå