Gå til innhold

Mile high club

Anbefalte innlegg

Gjest makar
Skrevet

Er det noen her som er "medlem" i mile high club? Jeg syns det virker så upraktisk å ha sex på flydassen. Å knulle der må være en trang opplevelse. Og hvordan skal man liksom komme seg inn to stykker uten å bli sett av flyvertinnene og medpassasjerene?

Skrevet

Kommer aldri til å gjøre det selv, for det er jo umulig ikke å bli oppdaget. Ser for meg hvor kleint det er å se to personer snike seg inn på toalettet, og ihvertfall når de kommer ut igjen  :fnise:  

• Liker 1
Gjest makar
Skrevet

Kommer aldri til å gjøre det selv, for det er jo umulig ikke å bli oppdaget. Ser for meg hvor kleint det er å se to personer snike seg inn på toalettet, og ihvertfall når de kommer ut igjen :fnise:

Haha ja! Sprut røde og med pulesveis :P

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som er "medlem" i mile high club? Jeg syns det virker så upraktisk å ha sex på flydassen. Å knulle der må være en trang opplevelse. Og hvordan skal man liksom komme seg inn to stykker uten å bli sett av flyvertinnene og medpassasjerene?

Kommer aldri til å gjøre det. Har flyskrekk, så det siste jeg vil tenke på der oppe er sex. Vil ikke få den opp engang 😅

Anonymous poster hash: d2ebe...d9d

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Vel, det gikk rimelig greit egentlig ;) og ikke nevneverdig pinlig heller. Faktisk. Jeg gir kanskje litt eff da.

Anonymous poster hash: 4bff0...059

Skrevet

Det er svært trangt ja, så man må være litt kreativ med tanke på stillinger. :fnise:

Ellers er det helt uproblematisk på lange flyginger om natta...

AnonymBruker
Skrevet

Jess. Var nok ikke en seksuell høydare men litt morro å ha gjort det. Vi gjorde det mens de fleste sov, men må innrømme at vi fikk noen blikk og lure smil på vei tilbake til setene, selv om vi selvfølgelig ikke gikk inn/ut av badet samtidig :fnise:

Anonymous poster hash: 0f959...bc5

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg har aldri gjort det men jeg og kjæresten har lagd planer om å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Så teit klubb. Ha sex på fly bare for "å ha gjort det og bli medlem lizm".

Anonymous poster hash: 3c9d8...366
Skrevet

Haha ja! Sprut røde og med pulesveis :P

Ha ha!!! :laugh:

Skrevet

Hvem er det som skriver ut diplom/medlemsbevis her?

Gjest makar
Skrevet

Hvem er det som skriver ut diplom/medlemsbevis her?

Lurer på om man må ha noen vitner, haha! " Du, vi skal bare gå å knulle, kan du signere på det?"

Skrevet

Finnes da mer spennende og praktiske plasser å knulle på enn inne på en trang flydass :P:)

Skrevet

Finnes da mer spennende og praktiske plasser å knulle på enn inne på en trang flydass :P:)

Ja i et flysete med 180 passasjerer like ved  :humpe:

• Liker 1
Skrevet

Hvis du synes det er trangt på dassen, er det ingenting i forhold til setene... :opplyser:

Klarte ikke noe annet enn fingring og bj der... :rodmer:

Hmm. Må muligens oppgradere til business neste gang... :plystre:

Annonse
Skrevet

Haha :D

AnonymBruker
Skrevet

På flere av de største flytypene er toalettene samlet i en gruppe på en slik måte at du ikke ser i fra kabinen hvem som går inn og ut.

Siste gang vi fløy fra Østen var det seks eller åtte slike samlet. Litt ute på natta var det null problem å gjøre det uoppdaget.

En annen gang var hele business klassen tom.

Litt utpå natta snek vi oss inn med planer, men en flyvertinne som lå å sov ble vekket av et annet par som nok var i gang.

Jeg skjønte fort situasjonen og satte igang med å hoste noe forferdelig.

Kona huket seg ned og for ut den ene midtgangen og paret i huj og hast ned den andre.

Jeg hostet og prøvde på et veldig dårlig engelsk å forklare at jeg frøs og lette etter et pledd.

Vet ikke om flyvertinnen mistenkte noe, men hun sa ingenting.

Ved bagasjebåndet nikket og sa hei til det andre paret. Gjett om hun ble rød i fjeset.

Anonymous poster hash: 49593...b41

Skrevet

Dette er en "greie" jeg ALDRI har skjønt poenget med, med mindre man har et privat fly eller er helt alene på business class, så anser jeg denne "mile-high-cluben"  som sånn ca. like sexy og  ekslusivt som å pule på en innleid hibas das ( eller hva de nå heter).... Dvs. ikke veldig, om noen skulle være i tvivel...

Skrevet

Haha :D

Må man så må man

Skrevet

Må man så må man

Joda, kåtskapen er bare deilig den da :P Og hvor det gjøres spiller liten rolle bare det ikke støter noen :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...