Gå til innhold

Er i en umulig situasjon med min bror...!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger med min bror...

Vi har ikke et forhold og jeg snakker ikke med "guttevalpen" han i en alder av 32 fortsatt er. Likevel gir han meg skylda for alt i verden, han mener at jeg har vendt familien vår mot han, at mine venner forsvarer seg mot han og hans steddatter når hun og han går til verbale angrep på DEM er visst min skyld..?

Vi har egentlig kommet frem til at vi bare skal kutte bånda oss  imellom og at vi ikke lenger er søsken, men likevel så holder han på.. Graver i fortida og lager egen sannhet ut av hårstrå.

Jeg er så sliten.....! :(

Jeg skulle nesten ønske at jeg hadde vendt mine venner og vår familie mot han... Da hadde jeg kanskje ikke sittet med følelsen av maktløshet og skuffelse, kanskje jeg ville godtet meg over at de slenger dritt om mine venner (som de forøvrig ikke kjenner, bare fant dem frem på fb-profilen min)?

Hele greia virker så urealistisk, som om at jeg bare lever i en vond drøm og ikke klarer å våkne... Hadde noen andre skrevet eller fortalt om situasjonen jeg er i så ville jeg selv tenkt at det var oppspinn og at personen MÅ ha gjort et eller annet. Så urealistisk er hele greia!

Vi er voksne mennesker...! Har bachlorgrader, gode jobber og hvertfall jeg har et sterkt sosialt nett (har ikke snakket med han mer enn 4 ganger de siste 5 årene, så vet ikke hvordan nettverket hans er).

Familien vår er ikke helt på hans side PGA trakaseringen han driver med offentlig mot meg, de har sett at jeg ikke slenger med leppa mot gutten og de har hørt at jeg ikke slenger med leppa mot eller om han.

Jeg vil så gjerne komme meg videre i livet og bare glemme alt, men hvordan? Hvordan skal jeg komme meg videre i livet hvis han hele tiden går løs på meg?

Anonymous poster hash: 0b0a2...ed2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måten du beskriver han på minner om en psykopat.

Du bør sjekke litt rundt hvordan håndtere slike.

Men av erfaring vet jeg at det ikke er lett.

Spesielt når det er familiemedlemmer som forsatt holder kontakt.

Anonymous poster hash: 1e772...e27
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blokkert ham fra sosiale media, slettet og blokkert nummeret hans, for så å gå videre med livet mitt. Det kommer aldri til å komme noe godt ut av videre kontakt med en slik fyr, og det beste svaret på slik trakassering, er sletting. 

Anonymous poster hash: 4e70c...854
  • Liker 1
Skrevet

Mulig jeg bare lager en sannhet ut av hårstrå (fantastisk uttrykk, aldri hørt før) men dere virker veldig umodne!

AnonymBruker
Skrevet

Måten du beskriver han på minner om en psykopat.

Du bør sjekke litt rundt hvordan håndtere slike.

Men av erfaring vet jeg at det ikke er lett.

Spesielt når det er familiemedlemmer som forsatt holder kontakt.

Anonymous poster hash: 1e772...e27

Jeg får sette meg inn i greia der jeg da. :) Det er utrolig vanskelig å stå i den situasjonen hvor du hele tiden må slå kaldt vann i blodet og finne deg i å bli kalt alt mulig stygt offentlig.

Sender deg en klem jeg..! Det er ikke lett nei.. :)

Jeg ville blokkert ham fra sosiale media, slettet og blokkert nummeret hans, for så å gå videre med livet mitt. Det kommer aldri til å komme noe godt ut av videre kontakt med en slik fyr, og det beste svaret på slik trakassering, er sletting. 

Anonymous poster hash: 4e70c...854

Jeg har allerede gjort dette, og flere av mine venner har vært nødt til å blokkere dem + rapportere dem inn til fb og lignende for misbruk av bilder....

Jeg håper virkelig dette gir seg til slutt...! :(

Mulig jeg bare lager en sannhet ut av hårstrå (fantastisk uttrykk, aldri hørt før) men dere virker veldig umodne!

"Dere" er nok feil ord å bruke. Har prøvd å slå fred med han over flere år nå, men han er ikke villig til det samme uten å kreve noe i retur.

Eneste måten han vil slutte fred på er hvis jeg ber våre foreldre om å ikke støtte meg men han og at jeg skal distansere meg fra hele vår familie. I tillegg ønsker han at jeg skal bryte med mine venner og leve et tilbaketrukkent liv i ensomhet.

Jeg regner med at mine foreldre og familie ellers selv bestemmer hvem de vil være sammen med og har egne synspunkter på ting som ikke er styrt av hverken meg eller han. Jeg har aldri bedt noen om å holde seg unna min bror og kommer ikke til å gjøre det heller.

Anonymous poster hash: 0b0a2...ed2

AnonymBruker
Skrevet

Tåpelig kommentar! Om du ikke kan hjelpe TS bedre so la ver å svare.

Hilsen  IKKE TS men bare en som synest at dette var en umoden kommentar og oppførsel.

Anonymous poster hash: fa2d9...633

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...