AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Del Skrevet 15. juni 2015 La oss si at du har bekjente som bruker uker å svare på sms/mail men når de først svarer så blir jo du glad for at de gjør det. Men venter du med å svare de siden de brukte så lang tid, eller svarer du så raskt du kan? Jeg vet at det kanskje høres veldig barnslig å evt vente med å svare pga de er treg med å svare. Anonymous poster hash: 4629d...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei Har ofte vært i denne situasjonen. Svært irriterende og tenkt samme som deg. Men jeg er en slik person som ikke liker å utsette ting. Er også utålmodig av meg. Tenker jo at jeg burde vente og la dem vente slik som jeg ventet, de lot meg vete. Men klarer det ikke. hehe Anonymous poster hash: d26f0...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. juni 2015 #3 Del Skrevet 15. juni 2015 La oss si at du har bekjente som bruker uker å svare på sms/mail men når de først svarer så blir jo du glad for at de gjør det. Men venter du med å svare de siden de brukte så lang tid, eller svarer du så raskt du kan? Jeg vet at det kanskje høres veldig barnslig å evt vente med å svare pga de er treg med å svare.Anonymous poster hash: 4629d...b10 Jeg har en søster som er sånn XD For å si det slik, så blir vi like overraska hver gang hun svarer i løpet av samme uke Pleier å svare med det samme uansett, da slipper jeg å huske om jeg har svart eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei Har ofte vært i denne situasjonen. Svært irriterende og tenkt samme som deg. Men jeg er en slik person som ikke liker å utsette ting. Er også utålmodig av meg. Tenker jo at jeg burde vente og la dem vente slik som jeg ventet, de lot meg vete. Men klarer det ikke. heheAnonymous poster hash: d26f0...184 Samme her. I de fleste tilfeller svarer jeg relativt kjapt. Klarer ikke å vente med å svare når jeg har tid og lyst å sende et svar tilbake. Men jeg har også forståelse for at noen faktisk er veldig opptatt. Det har vel bare med hva folk prioritere. Anonymous poster hash: 4629d...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå