Gå til innhold

Er jeg unntaket, eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest side opp og side ned på forumet om hvor uattraktivt det er å være overvektig i datingverden. Hvis du er overvektig er du automatisk uattraktiv i følge veldig mange, og lykkes du ikke på sjekkern som overvektig kan du skylde deg selv. Ja, for ingen virkelig attraktiv mann vil vel ha en dundre!!

Eller?

Jeg er overvektig. Ikke 10-15 kilo, men kanskje 30-35. Jeg har alltid vært slik.

Tingen er at jeg drukner i oppmerksomhet fra kjekke menn. Ja, faktisk! Gutter (menn) fra øverste hylle kaster seg over meg. Jeg var på et utested senest fredag, sammens med en gjeng venninner. Jeg er helt klart den som får mest oppmerksomhet, selv om alle venninnene mine er normalvektige og vanlige, søte jenter. Gutter ønsker å prate med meg, spør meg om livet mitt og skyter gjerne inn komplimenter som går på utseende. Noen ønsker nummeret mitt og vil gjerne møtes en dag for å ta en kaffekopp etc. Dette er de kjekkeste mennene som "alle" jentene er tiltrukket av. 

Det var faktisk en av jentene som fikk meg til å tenke på det da vi var på do sammen den kvelden. Hun påpekte at jeg virkelig har draget på gutta, hun la det frem som "herremin, du får jo ikke sitte i fred i 2 minutter en gang!" Dette er egentlig ikke noe jeg har tenkt veldig mye på før nå, for jeg har alltid kunnet velge og vrake i menn. Men hvorfor er det sånn når jeg, ifølge kvinneguiden, automatisk er uaktuell for de aller aller fleste bare på grunn av kroppen min? 

Anonymous poster hash: c4470...e0c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pics or it didn't happen.

Serr, du må nesten vise et helkroppsbilde om vi skal kunne forstå det, kanskje har du de ekstra kg'ene på de rette plassene.

Høyde og vekt?

Anonymous poster hash: 392f3...7bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har et pent fjes og fine pupper og rumpe? Hvis de kommer bort til deg pga utseendet?

Anonymous poster hash: 9a791...1d9
Skrevet

Da ser du vel sikkert rålekker ut da? Pent ansikt, kler deg sexy, fint hår osv. Også kan det også hende at du sender ut noen signaler gutta liker. Noen flørtende blikk som gjør at de tror de kan få seg et ligg? Utstråling er ofte alfa omega. Jeg har selv en utrolig pen venninne, men hun er fryktelig sjenert, og får derfor mye mindre oppmerksomhet enn de som er mer "utadvendte". 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pics or it didn't happen.

Serr, du må nesten vise et helkroppsbilde om vi skal kunne forstå det, kanskje har du de ekstra kg'ene på de rette plassene.

Høyde og vekt?

Anonymous poster hash: 392f3...7bb

Jeg er 1,65 og veier et sted mellom 90 og 100 kg. Jeg er nok heldig med hvordan kiloene er fordelt ja, det synes jeg i alle fall selv. Store pupper, mindre rundt livet, stor rumpe. Tynne håndledd og synlige kragebein. 

Kanskje du har et pent fjes og fine pupper og rumpe? Hvis de kommer bort til deg pga utseendet?

Anonymous poster hash: 9a791...1d9

Jeg er nok en over snittet pen jente dersom vi tenker bare på ansikt. Puppene mine er også fine tror jeg. Jeg antar at de i utgangspunktet kontakter meg pga uteseende alene ettersom vi ikke har pratet sammen overhode (?)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Da ser du vel sikkert rålekker ut da? Pent ansikt, kler deg sexy, fint hår osv. Også kan det også hende at du sender ut noen signaler gutta liker. Noen flørtende blikk som gjør at de tror de kan få seg et ligg? Utstråling er ofte alfa omega. Jeg har selv en utrolig pen venninne, men hun er fryktelig sjenert, og får derfor mye mindre oppmerksomhet enn de som er mer "utadvendte". 

Jeg vet ikke hvordan man utstråler at det er ligg å få, men tror ikke jeg gjør det (?)

Hører veldig ofte at jeg har fin utstråling. Kler meg fint og steller meg pent gjør jeg nok også ja. Likevel er jo dette i strid med hva majoriteten av hva gutter om menn på KG sier om hvilke jenter de er tiltrukket av.

TS

Skrevet

Det er jo forskjell på kropper uavhengig av vektklasse. Er man heldig med proposjonene kan man "tillate seg" noen kilo ekstra. Poenget er jo at kvinner flest ikke ser ut som Kelly Brook når de legger på seg, og hvis fettet går til ansiktet, magen osv. er det klart at flere kilo = negativt.

Det er også en viss grense for hvor mye overvekt som kan passere for en timeglassfigur.

Det er mange faktorer som spiller inn ift. hvem menn sjekker opp. Det er tiltrekning, mannens smak og selvtillit, hvor åpen for kontakt man fremstår, hvor lett man er å sjekke opp osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo forskjell på kropper uavhengig av vektklasse. Er man heldig med proposjonene kan man "tillate seg" noen kilo ekstra. Poenget er jo at kvinner flest ikke ser ut som Kelly Brook når de legger på seg, og hvis fettet går til ansiktet, magen osv. er det klart at flere kilo = negativt.

Det er også en viss grense for hvor mye overvekt som kan passere for en timeglassfigur.

Det er mange faktorer som spiller inn ift. hvem menn sjekker opp. Det er tiltrekning, mannens smak og selvtillit, hvor åpen for kontakt man fremstår, hvor lett man er å sjekke opp osv.

Etter en kjapp tur innom google kan jeg iallefall si at jeg er MYE større enn Kelly Brook. Helt annen type kroppsfasong, jeg er nok langt fra så fast i fisken.

TS

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan man utstråler at det er ligg å få, men tror ikke jeg gjør det (?)

Hører veldig ofte at jeg har fin utstråling. Kler meg fint og steller meg pent gjør jeg nok også ja. Likevel er jo dette i strid med hva majoriteten av hva gutter om menn på KG sier om hvilke jenter de er tiltrukket av.

TS

Men nå er vel ikke akkurat KG en fasit, ei heller en oppriktig kilde. Heldigvis liker ikke alle det samme, og det er noen der ute for alle. 

• Liker 1
Skrevet

Etter en kjapp tur innom google kan jeg iallefall si at jeg er MYE større enn Kelly Brook. Helt annen type kroppsfasong, jeg er nok langt fra så fast i fisken.

TS

Vel, jeg vil tro 90-100 kilo er mindre attraktivt for de fleste menn.

Hva som er tilfelle for deg er umulig å si uten å vite hvordan du ser ut og ter deg, hva slags steder du går, hvem som sjekker deg opp osv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg vil tro 90-100 kilo er mindre attraktivt for de fleste menn.

Hva som er tilfelle for deg er umulig å si uten å vite hvordan du ser ut og ter deg, hva slags steder du går, hvem som sjekker deg opp osv. 

Vel jeg må i alle fall omtrent "jage bort" gutter og menn (alder 19-35) når jeg er ute. Så det stemmer nok ikke nødvendigvis.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest side opp og side ned på forumet om hvor uattraktivt det er å være overvektig i datingverden. Hvis du er overvektig er du automatisk uattraktiv i følge veldig mange, og lykkes du ikke på sjekkern som overvektig kan du skylde deg selv. Ja, for ingen virkelig attraktiv mann vil vel ha en dundre!!

Eller?

Jeg er overvektig. Ikke 10-15 kilo, men kanskje 30-35. Jeg har alltid vært slik.

Tingen er at jeg drukner i oppmerksomhet fra kjekke menn. Ja, faktisk! Gutter (menn) fra øverste hylle kaster seg over meg. Jeg var på et utested senest fredag, sammens med en gjeng venninner. Jeg er helt klart den som får mest oppmerksomhet, selv om alle venninnene mine er normalvektige og vanlige, søte jenter. Gutter ønsker å prate med meg, spør meg om livet mitt og skyter gjerne inn komplimenter som går på utseende. Noen ønsker nummeret mitt og vil gjerne møtes en dag for å ta en kaffekopp etc. Dette er de kjekkeste mennene som "alle" jentene er tiltrukket av. 

Det var faktisk en av jentene som fikk meg til å tenke på det da vi var på do sammen den kvelden. Hun påpekte at jeg virkelig har draget på gutta, hun la det frem som "herremin, du får jo ikke sitte i fred i 2 minutter en gang!" Dette er egentlig ikke noe jeg har tenkt veldig mye på før nå, for jeg har alltid kunnet velge og vrake i menn. Men hvorfor er det sånn når jeg, ifølge kvinneguiden, automatisk er uaktuell for de aller aller fleste bare på grunn av kroppen min? 

Du er tømme materiale. Thats it=).

Anonymous poster hash: 16599...7a9

AnonymBruker
Skrevet

Du er tømme materiale. Thats it=).

Anonymous poster hash: 16599...7a9

Overhode ikke slik jeg opplever det. Det er som sagt mange som ønsker å treffe meg igjen, noen avslår jeg, andre treffer jeg. Ingen sex utenfor forhold. 

Andre gangen blir jeg lagt an på når jeg er på butikken, toget, på forskjellige arrangementer. Det er altså ikke alltid snakk om fulle, kåte menn.

Det var tilfeldig at et utested ble nevnt som eksempel i hovedinnlegget, men igjen, du bekrefter bare det inntrykket jeg har av at de fleste (på kg?) tror jenter som meg ikke kan være noe annet enn en last resort fordi jeg er overvektig, men slik er det altså ikke. Ikke i min verden. :)

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De siste kjærestene dine, har de vært kjekkaser?

Anonymous poster hash: 0d550...904
AnonymBruker
Skrevet

De siste kjærestene dine, har de vært kjekkaser?

Anonymous poster hash: 0d550...904

Ja jeg har hatt 2 langvarige forhold (3 og 2 år) og ett på ca 10 mnd. Alle de 3 er veldig pene, attraktive gutter som hadde sjangs på hvem som helst da jeg møtte de.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en overvektig venninne som heller ikke har vært upopulær.

Hun er veldig pen i ansiktet og ler mye, god selvtillit og er kjapp i replikken og mye humor. Sikkert derfor?

Tror ansiktet har mye å si. Og så er det alltids noen som tenner på store damer.

Eller de tenker du er et lett bytte eller de vil utforske en stor og deilig dame?

Hvem vet.

Anonymous poster hash: bce9a...716
Skrevet

Nå er jeg sykt nysjerrig på hvordan du ser ut, TS :P

Kan jo være fin selv om man er overvektig. Hvordan legger fettet seg hos deg? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg sykt nysjerrig på hvordan du ser ut, TS :P

Kan jo være fin selv om man er overvektig. Hvordan legger fettet seg hos deg? 

He he skulle gjerne postet bilde, men tørr ikke det altså. 

Til spørsmålet ditt. Kiloene er jevnt fordelt over puppene, hoftene og rumpa. Kanskje litt på lår også. Relativt slanke legger, ankler, armer og hender.

TS

Skrevet

Good for you! 

Jeg ble også nysgjerrig. Kan du ikke lete etter noen bilder som ligner på deg da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hm...jeg tror deg ikke dessverre. Dette er ikke realistisk.

Anonymous poster hash: 86b09...8d5
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...