AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hvis dere ser en person dere liker på gaten/bussen/båten i nærheten av der dere bor flere ganger, men ikke vet noe mer om denne personen bortsett fra kanskje hva han/hun heter. Er det lett å bli betatt av noen dere ser som dere liker førsteinntrykket på, gå rundt og tenke på iblant eller blir han/hun fort glemt? Jeg har det hvertfall litt sånn. Er noen jenter jeg har møtt blikket til og blir på en måte litt betatt, skaper meg illusjoner om hvordan personlighetene deres er (det er ikke spesielt vanskelig å lese bak linjene på hvordan profilene deres ser ut heller da) men det kommer nok av at jeg er helt uerfaren, selv om jeg ikke ser ut som det (godt trent, bra høyde, sunn hud og tjukt lysebrunt hår) Så det jeg lurer på er om andre har det slik, eller om jeg er helt unormal her? Tenker ofte at andre møter på så masse mennesker at det ikke blir så mye tomrom... tid til å reflektere. (U)heldigvis har profilene mine på nett null innhold nærmest. Gidder ikke å ha masse bilder av meg selv liggende ute på internett, liker meg best i bakgrunnen Ha en ellers fin mandag Anonymous poster hash: 09795...e1d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg stalker ingen, men det hender jeg tar en ekstra runde rundt reolen i butikken for å få en kikk til på veldig attraktive damer. Anonymous poster hash: 1400d...0d3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Jeg stalker masse. Men tør aldri å snakke med folk jeg er veldig betatt av. Føler meg så uvel og dum da. Klarer ikke å konsentrere meg, og alt går i stå. Men det er jo veldig fint å bare se også. Anonymous poster hash: 92188...5e3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Faktisk møtte jeg eksen min på den bussplass, han kikketr på meg jeg kikket tilbake .litt sånn frem og tilbake. så gikk jeg på bussen og det var det. men da jeg var kommet hjem hadde jeg fått en melding fra han på nettet, avtalte å møttes og hadde det kjempe fint . ble sammen og blablabla. men hører med at vi hadde en felles venn som var en veldig god kamerat så han hadde hørt om meg og sett bilder å sånn så det gjorde det hele ikke så weird. Anonymous poster hash: 10b3a...5d7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Hmm, jeg tar meg selv i å gjøre det i en viss grad med enkelte av mine medstudenter/2. eller 3. årsstudenter på samme studium. Han har jeg faktisk merket har kikket etter meg en god del, og det var sånn jeg plutselig la merke til han også. Han har aldri tatt kontakt da, så vi får se litt videre... Nå begynner jo snart en ny fadderuke der vi er faddere, så kanskje han tar kontakt da? Anonymous poster hash: ba70d...4ea
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Nja, det har hendt, men skjedde mer når jeg var yngre. Fellesnevneren er at personen er såpass attraktiv at jeg ikke klarer å la være å drømme meg bort. Typ tier i mine øyne. Anonymous poster hash: bced2...55b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Ikke personer jeg aldri har kjent, men er en fra VGs jeg fremdeles stalker på facebook/instagram iblant. Anonymous poster hash: 27486...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå