AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei, skal på piknik i morra, og er heeeeelt lost på hva jeg skal skal lage av mat. Jeg har ikke så mye penger, og greia er at det er spleisepiknik, så alle lager noe som alle skal dele, om dere skjønner. Men noen andre har fått beskjed om å lage salat, så det kan jeg ikke lage. Jeg trenger noe som er relativt enkelt og billig, som også er billig selv om jeg lager nok til 8 stykk. Noen som har noen gode idéer? Anonymous poster hash: b936c...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 15. juni 2015 #2 Del Skrevet 15. juni 2015 Lefseruller (søk på google for alternativer) Melon med serranoskinke rundt Små baguetter med godt pålegg Kalde grillspyd. Dette kan du jo lage hjemme på grillen/i oven på forhånd Bak foccacia og ta med spekemat/annet pålegg til Bak scones og ha syltetøy til Frukt spyd Oppskjærte grønnsaker med dipp Pizzasnurrer/fylte horn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Del Skrevet 15. juni 2015 Tabbouleh, altså couscoussalat med løk, tomat, persille, olivenolje og presset sitron. Eller lag en vegetarisk suppe og ta med på termos om du har en som egner seg/er stor nok. Feks rød linsesuppe (med kokosmelk, chili, hvitløk, ingefær), eller purésuppe av gulrot (også gjerne tilsmakt med frisk ingefær). Ta med billige pappkopper og en skje til hver. Anonymous poster hash: 0f332...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Del Skrevet 15. juni 2015 Potetsalat Eggerøre Fruktsalat Bak en kake til dessert Anonymous poster hash: 74068...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Del Skrevet 15. juni 2015 http://frumaela.familieprat.no/2013/05/oppskrift-pa-verdens-beste-foccaia/ Foccaia-brød . Anonymous poster hash: 3205d...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Del Skrevet 15. juni 2015 En pai kan også være både godt og billig, kommer an på hva du fyller den med. F.eks mykstekt løken og litt blåmuggost er godt og billig. Eller freset sopp, litt løken, paprika og timian. Klassisk quiche. Støtter ellers pizzasnurrer, horn med ost/skinke/purre, eller sones med syltetøy. Syltetøy blir best hvis du rører det selv av tinte bær og sukker, eller kjøper frossent Nora.Anonymous poster hash: fc31c...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 15. juni 2015 #7 Del Skrevet 15. juni 2015 Eggsalat med baquetter . Tunfiskrøre. Hummus . Langpannekake med kjøttdeig +++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Del Skrevet 15. juni 2015 Kjøp 2 firstprice potetsalater og sleng det opp i en boks. Si du har laget det selv. Max 30 kr. Anonymous poster hash: 1d6d7...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Del Skrevet 15. juni 2015 Kjøp 2 firstprice potetsalater og sleng det opp i en boks. Si du har laget det selv. Max 30 kr. Anonymous poster hash: 1d6d7...f5f Hehe, det tror jeg hadde blitt avslørt fort; vennene mine er ganske matsnobber. Takk for fine forslag alle sammen Jeg bakte foccacia idag og lager eggerøre i morgen! Det burde vel bli bra Anonymous poster hash: b936c...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå