Gjest Bossa Nova Skrevet 11. oktober 2015 #81 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen andre som irriterer seg over at Didrik ST avslutter mange setninger med ordet "si"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #82 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen andre som irriterer seg over at Didrik ST avslutter mange setninger med ordet "si"? Herregud, ja! Det virket så påtvunget i tillegg, som om det ikke faller ham naturlig. Ærh! Anonymous poster hash: b8003...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. oktober 2015 #83 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det sto ett eller annet sted at de hadde spurt Gittw og Mads (Kaggestad) først men at de takket nei til å komme inn igjen. Da var vel Tørum nestemann på lista.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #84 Del Skrevet 17. oktober 2015 Er han HOT? Jaja...Anonymous poster hash: 7e74a...fa1 Enig! Eh, hot? Not.. Anonymous poster hash: 5ee94...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 17. oktober 2015 #85 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg vil gjerne ha sånne ben som Anette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 17. oktober 2015 #86 Del Skrevet 17. oktober 2015 Håper PelleK går videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. oktober 2015 #87 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg vil gjerne ha sånne ben som Anette. Jeg vil ha håret hennes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #88 Del Skrevet 24. oktober 2015 Helt utrolig at han paradise fyren fortsatt er med...Anonymous poster hash: cf991...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #89 Del Skrevet 24. oktober 2015 Helt utrolig at han paradise fyren fortsatt er med...Anonymous poster hash: cf991...711 Hvorfor? Han er jo kjempeflink! Og vi kan konkludere med at ca alt på Anette er så godt som perfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 24. oktober 2015 #90 Del Skrevet 24. oktober 2015 Så kleint det var når Katrine løfta opp skjorta hans 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #91 Del Skrevet 24. oktober 2015 Så kleint det var når Katrine løfta opp skjorta hans hvorfor?Anonymous poster hash: cf991...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #92 Del Skrevet 24. oktober 2015 Helt utrolig at han paradise fyren fortsatt er med...Anonymous poster hash: cf991...711 Han er flink! Og han er en likandes kar! Tar ikke seg selv noe høytidelig. Og Annette: Hun er så god til å danse og pen og flott! Anonymous poster hash: 3dd73...ede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 24. oktober 2015 #93 Del Skrevet 24. oktober 2015 hvorfor?Anonymous poster hash: cf991...711 Fordi han var ukomfortabel, og dei stod det og ho bare drog den opp. Synast det var bare...kleint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordmann1 Skrevet 25. oktober 2015 #94 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dette programmet er ut for meg! Har blitt sendt altfor mange sesonger og har blitt drittkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #95 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg synes det blir litt for dumt når Adelén blir sur på Tor Fløysvik, fordi han behandler henne, og bedømmer henne, på lik linje med de andre deltakerne.I alle programmer har hun blitt fremelsket, skamrost, kritikk har blitt lagt frem på en veldig forsiktig måte. Spesielt har det vært tydelig at Merete har en forkjærlighet for denne unge kvinnen.Så, når Adelén får rettmessig kritikk blir det for mye for henne. Da hjelper det ikke at de andre dommerne prøver å glatte over ved å skamrose henne, hun går ut med at han gikk til personangrep.Jeg hørte ingenting som kvalifiserte til en slik konklusjon. Han kritiserte at hun ikke hadde vekten over beina, og at han hadde større forventinger til henne fordi hun var så flink tidligere i sesongen, dette er danseteknisk, ikke personangrep.Jenta er såpass flink at jeg har heiet på henne gjennom hele programmet, men i går fikk jeg så dårlig inntrykk av henne, at heretter er det Samuel som får min støtte. Anonymkode: d4382...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 14. november 2015 #96 Del Skrevet 14. november 2015 Imponerende at Stian har kommet helt til finalen! Håper han vinner. Synes Adelén er usmakelig og har blitt for høy på seg selv. Hun er flink og kommer antageligvis til å vinne men jeg unner Stian det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #97 Del Skrevet 14. november 2015 Håper virkelig Stian går av med seieren. Anonymkode: 92e43...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 14. november 2015 #98 Del Skrevet 14. november 2015 Imponerende at Stian har kommet helt til finalen! Håper han vinner. Synes Adelén er usmakelig og har blitt for høy på seg selv. Hun er flink og kommer antageligvis til å vinne men jeg unner Stian det mer.Usmakelig og høy på seg selv? Kan du utdype? synes hun utelukkende virker skjønn og hyggelig jeg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 14. november 2015 #99 Del Skrevet 14. november 2015 Hadde aldri trodd det, men i kveld heier jeg på Stian! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 14. november 2015 #100 Del Skrevet 14. november 2015 Mine stemmer går til Stian i kveld Syns ikke Adelen har gjort en god figur på tv. Virker som om hun har forventet å vinne siden dag en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå