AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hei, jeg er i en vennegjeng med en fyr som er rimelig skarp. Ikke som i at han har lest mange bøker eller har høy utdannelse, men at han alltid er rask på morsomme svar og rask på tenke logisk. Lurer på om jeg selv kan bli smartere på den måten og i såfall hvordan? Anonymous poster hash: ecffc...b44
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Der er medfødte evner og grenser for hvor skarp man er og kan bli, men der er tusen måter man kan øke sin egen forståelse, sans for logikk, kunnskaper osv. Dersom det er snakk om allmennkunnskaper kan du begynne å lese mer. Dersom du vil forstå logikk bedre er der forskjellige bøker som gir en introduksjon i logisk tenkning. Osv Anonymous poster hash: 02bb9...fc3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Hei, jeg er i en vennegjeng med en fyr som er rimelig skarp. Ikke som i at han har lest mange bøker eller har høy utdannelse, men at han alltid er rask på morsomme svar og rask på tenke logisk. Lurer på om jeg selv kan bli smartere på den måten og i såfall hvordan? Anonymous poster hash: ecffc...b44 Man kan bli klokere og mer reflektert som voksen, og mer belest. Men det du beskriver er gjerne resutatet av intelligens og selvtillit, og ikke noe som kan trenes opp. Anonymous poster hash: fed4a...6a2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Men ja, logikk kan lære seg, men det betyr likevel ikke at kunnskapen vil være raskt tilgjengelig mentalt i en samtale. Anonymous poster hash: fed4a...6a2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Nei, dessverre Anonymous poster hash: 5bbad...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå