AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hei. Lurer på om noen har noen historier og erfaringer der dere forlot hverandre, gjerne hadde barn, en av dere gikk inn i et nytt forhold etter kort tid men at dere til slutt fant tilbake til hverandre igjen. Finnes denne Lykke historien? Og i såkalt, hva gjorde du/dere? hvorfor innledet du et nytt forhold? Hvordan fant dere tilbake? Hvordan var bruddet og ble det sagt at det aldri kom til å bli dere igjen? Fortell:) Anonymous poster hash: 37e1d...eb9
SandraH Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Har et vennepar som gikk fra hverandre, med ett barn. Han var utro mot henne, og gikk rett inn i nytt forhold. Eksen kom seg aldri videre, og gjorde det meste for å ødelegge både forhold og samarbeid om barnet. Tryglet og ba. Han gikk til slutt tilbake, ikke fordi han var glad i henne, men fordi han ikke orket den evige krigen.(det har han fortalt til min mann) De prøvde en stund, men han elsket henne overhode ikke, og skjønte fort hvorfor de skilte seg i utgangspunktet. Nå er det slutt igjen, og samarbeidet er verre enn noen gang.. Og barnet har lidd unødvendig mye.. Så er det slutt, så er det gjerne en grunn til det.... 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Men det kan Være fler grunner til at det blir slutt. Og gjerne grunner man ikke har klart å løse selv men det kan fikses med hjelp eller at man bare finner ut at gresset ikke var grønnere på andre siden.. TSAnonymous poster hash: 37e1d...eb9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Vi hadde ikke barn da, men vi gjorde det slutt. Følte vi var på hver vår plass i livet; jeg ville reise, han ville slå seg til ro. Ikke lenge etter det ble slutt ble han sammen med en tidligere venninne og eks. Da dette skar seg (pga uenigheter og masse krangling) ville han prøve på nytt med meg. Jeg hadde da fått ett år hvis jeg bare reiste og koste meg, så ville gjerne prøve på nytt. Nå, fire år etter har vi det bedre enn noen sinne, en sønn på snart ett år og planer om å gifte oss:) Anonymous poster hash: cbe3b...013 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Jeg vet av noen som ble ble skilt, de hadde to barn, de gikk videre og fikk nye partnere. Den ene parten fikk et nytt barn med den nye partneren. Etter 10 år fant de tilbake til hverandre igjen. Ganske utrolig og det må være en merkelig situasjon når det er enda et barn inn i bilde. Fordelen må vel være at søsknene har hatt kontakt hele tiden da😂Anonymous poster hash: b70aa...b2d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Men det kan Være fler grunner til at det blir slutt. Og gjerne grunner man ikke har klart å løse selv men det kan fikses med hjelp eller at man bare finner ut at gresset ikke var grønnere på andre siden.. TSAnonymous poster hash: 37e1d...eb9 Ja, det kan være flere grunner, men hvor mange prosent finner tilbake til hverandre ? 1%? . Jeg ville nok prøvd å gå videre om det ikke var noe helt spesiell grunn til at det ikke gikk første gangen. Hva tenker du på evt TS?Anonymous poster hash: 123fa...aeb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Må nok særdeles spesielle grunner til at slikt skal skje, TS. Eksempel: Østfoldingen Ari Mikael Behns foreldre hadde vært skilt i mange år og gift igjen på hvert sitt hold - da deres østfoldske og bohemske wanna-be "kunstner"-sønn kapret den kongelige fysioterapeut- og engleprinsesse med relasjoner til snakker med de døde-Lisa: Først DA fant Aris foreldre tilbake til hverandre da de forsto at de kunne få kjendisstatus.Anonymous poster hash: 0480c...00e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Kjenner er par som fikk barn sammen. La oss kalle de A og R. De var sammen kort tid (2år). Så ble de slutt, R fikk ny dame og de var masse drama og stygge episoder. R fikk 2 nye barn og A fikk ny type og ett barn til. Kjempehøyt konfliktnivå mellom A og R og ny mor til de to "nye" barna til R. Så ble det slutt ig A og R er sammen igjen!! Det de nå har til felles er krigen tilbake til mor 2! De vil jo bli slutt igjen, det eneste de har er negativitet... Årsakene til at det ble slutt kommer tilbake. Når det så (jeg gir A og R max 3 år) blir slutt så lurer jeg på hvir mange familier som har bløff fir deres dumhet. Finn en annen er mitt råd basert på hva jeg har sett..... Men det finnes solskinnshistorier også!Anonymous poster hash: 5b4aa...c7d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Kjenner er par som fikk barn sammen. La oss kalle de A og R. De var sammen kort tid (2år). Så ble de slutt, R fikk ny dame og de var masse drama og stygge episoder. R fikk 2 nye barn og A fikk ny type og ett barn til. Kjempehøyt konfliktnivå mellom A og R og ny mor til de to "nye" barna til R. Så ble det slutt ig A og R er sammen igjen!! Det de nå har til felles er krigen tilbake til mor 2! De vil jo bli slutt igjen, det eneste de har er negativitet... Årsakene til at det ble slutt kommer tilbake. Når det så (jeg gir A og R max 3 år) blir slutt så lurer jeg på hvir mange familier som har bløff fir deres dumhet. Finn en annen er mitt råd basert på hva jeg har sett..... Men det finnes solskinnshistorier også!Anonymous poster hash: 5b4aa...c7d Stakkars barna!!!!!!:-(Anonymous poster hash: 0480c...00e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Foreldrene til ei venninne av meg har fire unger. De var gift i 16 år, skilt i fem år (venninna mi hadde ikke kontakt med far da han bare var interessert i brødrene hennes, tror ikke han hadde fast følge.) Barna gikk da alle sammen på barneskolen så mor hadde fullt opp, ikke noen kjærester. De ble sammen igjen, gift i fire år til, nå er de skilt. Anonymous poster hash: 2007d...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå