AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg fikk anbefalt en hårkur fra frisøren, en hårkur fra kevin murphy. Har brukt den tre ganger nå. En gang per uke. Bruker først shampo, så kur og så balsam. Slik frisøren sa. Lar håret lufttørke litt og så føner jeg. Har ikke hatt i andre produkter enn varmebeskyttende. Problemet er at jeg synes håret blir fett av kuren. Føler meg ikke fresh. Er akkurat som om kuren sitter igjen i håret selv om jeg skyller kjempe godt pg lenge. Har lurt på om jeg skal ta shampo i etter kuren, tror kanskje håret ikke blir så fett da. Men da ødelegger jeg vel effekten? Har du prøvd det? Synes det er dumt å kaste kuren ut vinduet når den koster en del...Anonymous poster hash: 0fa5a...ee3
mereo Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Kanskje det rett og slett ikke er hårkuren for håret ditt? At den er for tung for håret?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Kanskje den bare er for tuppene? Anonymous poster hash: 067b4...c53 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Kanskje den bare er for tuppene?Anonymous poster hash: 067b4...c53 Hun sa den var får hele håret. Men jeg kam jo kanskje prøve å bare ta i tuppene og "underhåret" som er tørt Anonymous poster hash: 0fa5a...ee3
Gjest Klaveret Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Har aldri brukt balsam etter hårkur. Kanskje det blir litt mye? Ellers er det vel bare å prøve en annen hårkur om ikke denne passer til ditt hår
urenluren Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Jeg unngår å ha kuren innerst i hodebunnen. Funker fint det! Pass også på og ikke få balsam i hodebunnen, da blir det fort fett..
Gjest FebrinaCollett Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Har aldri i livet brukt balsam etter hårkur, men alltid hårkur før balsam. Også tar jeg aldri hårkur inntil hodebunn, men heller i tuppene og litt opp, og når det gjelder balsam passer jeg alltid på at jeg ikke får det i hodebunnen ettersom håret mitt da blir fettete. Hva heter kuren du bruker? Kunne godt tenkt meg å bruke en kur som tynger håret, ettersom jeg har så lett hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå