AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Har hatt flere under den ene foten i sikkert 2 år nå, og har prøvd mange forskjellige ting jeg har lest om på nettet, samt vært hos fotpleier - men det er ingenting som har hjulpet til nå. Har noen her derfor noen tips? Noen som har slitt med det samme, og hvordan fikk dere de bort? Er mest sansynlig fotvorter, og ikke liktorn, men i tilfelle vil jeg gjerne høre løsninger på begge deler. TRENGER HJELP! Anonymous poster hash: 18013...6f7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Gå til fotTERAPEUT. Anonymous poster hash: 44764...85b
Gjest Caress Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Skjær den ut med kniv, det gjorde en kompis av meg Kanskje lurt å være edru når du gjør det da, det gjør nok mer vondt men du slipper ihverfall å skjære vekk halve fotsålen!!
Thorn Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Har du forsøkt Verucid? Jeg ble kvitt mine etter en periode med flittig bruk. Smurte på hver vorte i tynne lag, og fylte på med nytt lag hver dag uten å ta bort det gamle. Ca én gang i uka pillet jeg bort Veruciden etter en god fotbløting, og begynte på nytt. Smurte helt til vortene var fullstendig borte, selv om jeg etterhvert fikk små groper rundt vortene. Smurte også på alle små prikker som jeg trodde kunne bli vorter, for å hindre de i å utvikle seg. Slet med mine i mange år, men etter den runden har de ikke kommet tilbake!
Suzzi Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Prøv med å ha knust hvitløk over hele vorten, og dekk dette til med plaster eller plastfolie. Ha på over natten!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Bruk Verucid og bruk det lenge nok. Ikke gi opp etter en kort stund og si at nei, dette virket ikke. Anonymous poster hash: f732f...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Gå til fotterapeut ja Anonymous poster hash: b8f5f...d0f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Jeg fikk noe etsende greier hos legen som jeg hadde på, og plastret foten. Lot det gå 1-2 dager tror jeg, fjernet plasteret og filte/skrapte bort det som hadde blitt mykt og løst, påførte nye dråper og plaster. Sånn fortsatte jeg lenge, tok sin tid siden den var under foten og liksom trykket inn. Passet på å ikke stoppe for tidlig slik at den kom tilbake. Anonymous poster hash: 6c7f5...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå