Gå til innhold

Jeg kan ikke tro noen mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen folk er så hensynsløse, frekke, dumme og alt jeg er så sinna. Kan ikke skjønne hvordan noen folk kan være så egoistiske og frekke det gjør meg så sinna!

Anonymous poster hash: 1b998...863
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel jo, noen er dessverre det.

Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: 2dd59...283

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg blir mer sjokkert over det det finnes mennesker som blir sjokkert over at mennesker er hensynsløse,frekke,dumme og egoistiske.

Jeg mener lever de i en hule med øyene igjen og henda foran ørene mens de synger lalalalalalala

Gjest FebrinaCollett
Skrevet

Jeg blir mer sjokkert over det det finnes mennesker som blir sjokkert over at mennesker er hensynsløse,frekke,dumme og egoistiske.

Jeg mener lever de i en hule med øyene igjen og henda foran ørene mens de synger lalalalalalala

Jeg har ikke skrevet at jeg er sjokkert. Jeg skrev at jeg ikke kan tro. To forskjellige ting åpne øynene, det virker mer som om det er du som synger med henda foran øya. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke skrevet at jeg er sjokkert. Jeg skrev at jeg ikke kan tro.

Det går jo ut på det samme I denne sammenhengen. At du ikke kan tro noe betyr jo at du ikke hadde kunnskap om det og/eller ikke aksepterer at det er sannheten.

Anonymous poster hash: 6f998...48d

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg har ikke skrevet at jeg er sjokkert. Jeg skrev at jeg ikke kan tro. To forskjellige ting åpne øynene, det virker mer som om det er du som synger med henda foran øya. 

For meg betyr det mer eller mindre det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Det går jo ut på det samme I denne sammenhengen. At du ikke kan tro noe betyr jo at du ikke hadde kunnskap om det og/eller ikke aksepterer at det er sannheten.

Anonymous poster hash: 6f998...48d

Det betyr at jeg ikke vil akseptere dette, ja det har du rett. Jeg kan bare ikke skjønne hvordan noen kan være frekke, egoistiske og hjerteløse. Hvordan ble det sånn? Hvorfor er ikke jeg sånn? Noen tenker bare på seg selv, noe jeg gjerne vil forstå hvordan, for jeg klarer aldri gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja ok. Noen er slik. Men hva er problemet egentlig? Blir litt nytteløst å svare her uten å vite hva det reageres på.

Skrevet

Det betyr at jeg ikke vil akseptere dette, ja det har du rett. Jeg kan bare ikke skjønne hvordan noen kan være frekke, egoistiske og hjerteløse. Hvordan ble det sånn? Hvorfor er ikke jeg sånn? Noen tenker bare på seg selv, noe jeg gjerne vil forstå hvordan, for jeg klarer aldri gjøre. 

Hva er det aldri klarer? Å være fordsomfull og ha null forståelse for andre menneskers handlinger? At mennesker er frekke når du er den aller mest påståelige her på denne tråden?

Ikke sant man misunner den egoistiske og hjerteløse? Hvorfor klarer dem og ikke jeg! Det er trist skal jeg fortelle deg, ikke alle klarer å være motbydelige, bare noen få er såpass heldige.

AnonymBruker
Skrevet

Noen folk er så hensynsløse, frekke, dumme og alt jeg er så sinna. Kan ikke skjønne hvordan noen folk kan være så egoistiske og frekke det gjør meg så sinna!

Hva skriker du om? Du tror det jo ikke, så hva hisser du deg opp over? Ingenting?

Anonymous poster hash: df656...45a

AnonymBruker
Skrevet

Rareste og snåleste tråden ever......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...