Gå til innhold

Mulig å bli betatt av en fyr man ikke har møtt enda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har snakket en del samt. snappet med en kjempefin og søt gutt på tinder i noen uker nå.

Jeg merker at jeg tenker på han utrolig mye og føler meg betatt. Er det fler her som har blitt betatt på denne måten? 

Til helgen skal han kjøre hele time for å treffe meg. Da skal vi sikkert kjøpe noe smått og kjøre ut til en fin øy. Høres bra ut? :D

Vi er relativt unge, 20 og 21 :)

Anonymous poster hash: 19bf6...f92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har snakket en del samt. snappet med en kjempefin og søt gutt på tinder i noen uker nå.

Jeg merker at jeg tenker på han utrolig mye og føler meg betatt. Er det fler her som har blitt betatt på denne måten? 

Til helgen skal han kjøre hele time for å treffe meg. Da skal vi sikkert kjøpe noe smått og kjøre ut til en fin øy. Høres bra ut? :D

Vi er relativt unge, 20 og 21 :)

Anonymous poster hash: 19bf6...f92

Jeg vet faktisk ikke... Men jeg vil tippe at du er mer betatt av "drømmen" om å finne en kjekk mann du kan være lykkelig med :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går ann, har skjedd meg et par ganger over nett. Men er viktig å være litt åpen før første møte fordi det er ikke alltid personen er helt som man har tenkt seg.

Anonymous poster hash: a0d30...32a

AnonymBruker
Skrevet

been there, han er garantert ikke slik du ser for deg. Kan likevell være en kjempebra person!

Anonymous poster hash: 58181...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...